4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Speedy Tomato

Kan niet op beveiligde sites met Firefox en Safari maar wel met Google Chrome.

Hallo allemaal! Heb sinds kort een imac via Leap en vreemd genoeg kan ik zowel met Safari als met Firefox niet internet bankieren en niet inloggen op de Digi D site en andere beveiligde sites. Er gebeurt gewoon niks, geen foutmelding of pop-ups. Gewoon helemaal niks! Mijn vorige Imac van Leap had hetzelfde probleem. Heb toen geen Google Chrome geprobeerd. Het bleek toen iets van doen te hebben met de beveiligingscertificaten. Iemand enig idee>?Harde reset proberen of een PRAM reset? Bedankt voor het meedenken!!!

Moderator
    Mac Daddy

Het probleem uit dit topic: https://www.onemorething.nl/community/topic/inloggen-op-de-triodos-site-internetbankieren-pakt-meestal-pas-na-de-tweede-x/
    Is dat niet gelijkertijd opgetreden met het probleem wat je hierboven beschrijft? Zo ja, dan denk ik dat we het beter kunnen verzamelen en hier in dit topic je proberen te helpen.

Bijdrager
    Speedy Tomato

@Mac Daddy, excuus. Ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest zie ik. Is overigens normaal dat mijn topic gelijk gesloten wordt door Night? En wat meer uitleg dan een kortaf ‘graag je problemen centraal houden’ zou ik wel waarderen. Ben echt niet zo moeilijk maar dit lijkt me een beetje rigoureus. Ik had er inderdaad niet bij gezet dat het om mijn ipad ging in het geval van het gedoe met de Triodos site maar heb wel Ipad als tag genoteerd. Dacht dat dat voldoende was.

Moderator
    Night

Door het andere topic te sluiten en de link naar dit topic te plaatsen, zorgt er er automatisch voor dat iedereen hier zijn vragen/antwoorden post. Niet rigoureus, maar logisch.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.