5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Trizan

Kan niet met iChat bellen naar windhoos AIM

Hallo.

Als ik in iChat met een klasgenoot wil bellen, krijg ik een communicatiefout.
    Ik kan wel gewoon met hem praten, maar bellen een videochat gaat niet.
    Hij heeft een windhoos computer met AIM.
    Zijn er mensen die weten hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaat dank.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Delicious”

Skype gebruiken.

Bijdrager
    robinspeijer
    ”Pieterr”
    ”Delicious”

Skype gebruiken.

He, wat een flauwe opmerkingen kunnen mensen af en toe maken. De vraag was niet welke alternatieven er zijn voor AIM.

Bijdrager
    Pieterr
    ”robinspeijer”

He, wat een flauwe opmerkingen kunnen mensen af en toe maken. De vraag was niet welke alternatieven er zijn voor AIM.

De opmerking was niet flauw bedoeld. Als je met de minste problemen wilt video chatten tussen OS X en Windows gebruikers, ben je met Skype beter uit dan met iChat. Probeer het zelf.

Bijdrager
    martijn888

ik heb laatst ook videoproblemen gehad. Als het je voorheen wel lukt eom met deze win-er te chatten, is het waarschijnlijk dezelfde bug waar ik last van had. Installeer deze link:

Begin forwarded message:

From: Bill Maxwell <wmaxwell@apple.com>
    Date: September 5, 2008 5:33:01 PM GMT+02:00
    To: Martijn Overgaag <[email protected]>
    Subject: Re: Regarding your iChat video issue

Hi Martijn:

Thanks a lot of your help on this one.

This issue should be addressed by running the combo installer for Mac OS X 10.5.4. Here is the link for that:

http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/macosx_updates/macosx1054comboupdate.html

You can install it over your current system. Once you have completed the install. Just run your software update to make sure you have the latest installs.

Please let me know if installing the Mac OS X 10.5.4 combo update does indeed address your issue.

Kind regards
    Bill

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.