3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    NTG

[OPGELOST] Kan niet meer inloggen op LaCie Network Space

Beste forumleden,

ik heb al sinds een enkele maanden het volgende probleem:
    Ik wilde een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken voor mijn LaCie Network Space (generatie 1), maar toen ik alles had ingevuld paste ik de instellingen toe, maar toen ging er om onduidelijke redenen iets mis, en werd de verbinding verbroken met de Web-interface. Sindsdien kan ik geen instellingen meer veranderen, geen partities maken of formatteren, enz. Het enige wat ik wel kan gebruiken is de partitie die “openshare” heet, waarvoor je geen password voor nodig hebt. Ik heb daar maar tijdelijk mijn mediabestanden en backups gestalt.

Heeft iemand een idee hoe ik de boel kan hacken of resetten om de schijf weer terug te krijgen in de fabrieksinstellingen? Als er mijn opgeslagen data ermee verloren gaat is dat geen probleem.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Gewoon de reset knop op de achterkant een paar seconden ingedrukt houden, dan heb je tijdelijk geen wachtwoord nodig zodat je hem kan herstellen.

Bijdrager
    NTG

Dat weet ik ook heus wel, maar in de gebruiksaanwijzing kon ik niets vinden over reset-procedures. En op het apparaat zag ik ook geen reset knop, alleen een Aan/uit schakelaartje.

Inmiddels heb ik zelf gewoon maar eens gekeken op de website van LaCie. Het is gewoon een kwestie van het apparaat aanzetten, wachten totdat het is opgestart, vervolgens de schakelaar omzetten, en dan meteen weer aan. En 3 seconden later weer uit, en dan even de stekker van het apparaat eruit trekken. En het werkt.

Het probleem is dus al weer opgelost.:smile:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.