13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ojeroeno

Kan niet meer inloggen op instagram app!

Hallo allemaal,

Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen op instagram, ik krijg een melding dat mijn account is uitgeschakeld, echter kan ik wel inloggen in mijn browser. Dus is die helemaal niet uitgeschakeld. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

btw, ik heb een iPhone 6

groetjes,
    Jeroen

Moderator
    Raymon Mens

Een keer posten is genoeg. Tweede topic over dit onderwerp verwijderd.

Sleutelbeheerder
    Night

Heb je je iPhone al eens gewoon herstart?

Bijdrager
    Rosalie

ik heb precies het zelfde probleem. Wie kan mij helpen??

Moderator
    Mac Daddy

– Heb je ander iOS apparaat waarop je het kan testen? iPad?
    – Je kan dus ook op de browser inloggen, zoals de topicstarter kon?
    – En is dat dan in de browser op de iPhone of via een computer?
    – Heb je je iPhone als eens een reset gegeven?
    – Sinds wanneer komt dit voor? (iOS update of Instagram app update?)

Bijdrager
    Rosalie

Mac Daddy, Sinds vanochtend, ik wou er gister een video opzetten die ik zelf had gemaakt van mij en mijn vriendinnen. maar hij zette hem er op en verwijderde hem telkens automatisch. En vannochtend wou ik op insta en was mijn account verwijderd. Dus ik heb een nieuw account gemaakt. ik kan daar mee inloggen in Safari (ik heb iphone 4S) en op mijn laptob.

Moderator
    Mac Daddy

Je account was volledig verwijderd? Zomaar ineens? Zonder dat jij dat hebt gedaan?
    En nu heb je een nieuw account, maar daarmee kan je via de app niet inloggen.

Ik raad aan om de Instagram app eens te verwijderen. En als jij niet je vorige account hebt verwijderd, dan zou die niet zomaar weg moeten zijn. Dus nadat je opnieuw de app hebt geinstalleerd, zou ik proberen om je vorige account eens in te loggen.

Bijdrager
    Rosalie

Mac Daddy
    Mijn vriendinnen keken op instagram en daar was mijn account weg. Hoe moet ik contact met ze opnemen?

Bijdrager
    Rosalie

Mac Daddy
    Er staat als ik inlog: FOUT, Je account is uitgeschakeld omdat het in strijd was met onze voorwaarden. Leer hoe je mogelijk kunt herstellen. Meer informatie.

Moderator
    Mac Daddy

Dan zou ik op meer informatie klikken. Heb je enig idee waarom je account uitgeschakeld zou kunnen zijn?

Bijdrager
    Rosalie

Nee ik heb echt geen idee…. Je kon ook je account terug halen met hun toestemming. dus ik heb erbij gezet dat ik het helemaal niet snap waarom mijn account weg is.

Moderator
    Mac Daddy

Dan denk ik dat je nu geduld moet hebben, totdat Instagram reageert.
    Het vervelende is dat er meerdere redenen kunnen zijn waarom ze het hebben gedaan. Misschien door bepaalde hastags of door de inhoud van je foto’s of video’s. Maar dat ook kan is dat iemand je account heeft gerapporteerd. Als geintje of per ongeluk misschien.

Bijdrager
    Rosalie

Ik heb op 29 november een mail gestuurd nar Instagram gestuurd omdat mijn acc is geblokt maar ik heb nog steeds geen mail terug. en ik heb een nieuw acc gemaakt maar daarmee kan ik ook niet inloggen op mijn telefoon maar wel op mijn laptob

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.