4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    iSpons

kan niet meer downloaden :(

telkens als ik probeer te downloaden
    kom ik op deze pagina
    file:///private/tmp/501/Temporary%20Items/.__SDPluginHelper.html
    weet iemand hoe dit komt?

Bijdrager
    JeePee

Aha, SpeedDownload gebruikt? En verwijdert? Draai de Installer nog eens en installeer het opnieuw en daarna de Uninstaller aanklikken, daarna is het goed verwijdert.:roll:

Steeds wordt de link naar SpeedDownload gestuurd, die inmiddels verwijderd is en de link dus niet krijgt. Hierdoor komt de link dus niet bij andere downloadmanagers….

Bijdrager
    iSpons

is gelukt:)
    thx:)
    hoe kun je andere programma’s veilig verwijderen die geen uninstaller hebben? zoals Konfabulator enz..

Bijdrager
    JeePee

Sommige uninstallers zitten in de installer. Dan moet je gewoon de installer nog eens draaien en kun je kiezen voor het uninstallen.

Verder kun je sommige programmaatjes gewoon verwijderen door het programmaatje (met symbool) in de prullenmand te gooien.

Ik zoek altijd, wanneer er geen uninstaller is, met de zoekfunctie naar alles met de betreffende naam en gooi dat in de prullenmand (natuurlijk even checken of er niets tussen zit wat kan blijven staan…:wink: )

En legen maar. Natuurlijk wordt je systeem er niet schoner en stabieler op naarmate je meer installeert, maar op bovenstaande manier beperk je het, mede doordat je aanverwante files ook wist.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.