4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bart1971

kan niet meer bij bestanden iPhone na schone installatie OSX

Nadat ik gisteren een schone installatie heb gedaan op mijn harde schijf, krijg ik geen toegang meer tot m’n iPhone in iTunes. De iPhone verschijnt wel maar de bestanden die zich op m’n iPhone bevinden (mp3’s, films, programma’s etc) blijven lichtgrijs, met andere woorden ik kan ze niet aspelen, deleten of wat dan ook.
    Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??

Bijdrager
    enigmacodedname

Als ’t goed is, heb je alle data van je iphone nog op je computer staan (tenminste, als je een goeie backup hebt gedaan. Je kunt dan je iphone wissen en resetten door in de instellingen naar algemeen – stel opnieuw in – en dan: wis alle inhoud en instellingen.

Duurt een uurtje om hem weer helemaal te wissen.

Hopelijk kun je hem dan weer benaderen en synchroniseren.

Succes!

Bijdrager
    bart1971

Ik heb een schone installatie gedaan dus alles van mijn hd gewist en opnieuw geinstalleerd. Die vlieger gaat dus niet op helaas:(

Bijdrager
    niels

”Maybe this was not the best idea” De iPhone is gekoppeld aan je Mac, en dus aan de gegevens die daarop staan. Met Time Machine, of zelfs met de hand, had je de back-up van je iPhone en/of de iTunes map in no-time even gekopieerd en weer teruggezet.

Afijn. Wat nu: iPhone opstarten in Recovery Mode (als iTunes hem dan nog niet ziet zou ik OS X nog es opnieuw installeren!) en met iTunes herstellen. Duurt 5 minuten (niet een uur!). Applicaties (ook niet gebackupped?) even weer downloaden (kijk nog even op je iPhone welke dat waren).

Dan je iPhone weer opnieuw met iTunes vullen…. apps, muziek, video, pics, contact etc.

Een compleet schone installatie, waarom in godsnaam…

(recovery mode is iPhone aansluiten, uitschakelen (slide to power off), 10sec Home + Powerbutton indrukken, Power loslaten en home-button nog 10 sec ingedrukt houden (dus NIET eerst ook loslaten)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.