8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MacbookTo

Kan niet inloggen op OMT

Onze zoon is waarschijnlijk een toekomstige switcher naar de Mac. (Nu nog even Windowsgebruiker) Een iPhone 3GS bezit hij al. Nu wil hij wel eens wat vragen stellen op dit forum, maar sinds de gedaanteverwisseling van OMT kan hij er niet meer op. Hij kan wel inloggen maar krijgt niet het scherm te zien waarop hij een vraag kan stellen. Onder JOUW REACTIE kan hij niets schrijven omdat er alleen een wit vlak te zien is. Hij krijgt ook wel de foutmelding: De website OMT kan niet worden geopend. De bewerking is afgebroken. Wat kan er aan de hand zijn?

Moderator
    Jan David Hanrath

Welke webbrowser en versie gebruikt hij? OMT zou moeten werken vanaf Internet Explorer 7 en alle andere gangbare browsers (firefox, chrome, safari)

Bijdrager
    tarun

Windows Explorer 7 werkt nog steeds niet naar behoren. Ik sluit me aan bij TS.

Bijdrager
    Pieterr

Net even getest (onder Windows XP). Ik kom met Internet Explorer 7 zelfs niet eens voorbij het inlogscherm van OMT. Als ik op Inloggen klik, gebeurt er gewoon niks.

Advies aan de zoon van MacbookTo: gebruik Firefox. Die browser werkt wel goed samen met de OMT website.

Bijdrager
    iPeppel

Hier is de zoon;-)

Briljant, zo simpel kan het dus zijn. Heb op het bureaublad Google Chrome staan (omdat ik recent google earth heb gedownload). En via Google Chrome kan ik de site nu wel bezoeken.

Daar ben ik dus weer :thumbsup:

Moet overigens erg wennen aan de veranderde site. Toen ik er na de veranderingen niet meer op kwam en de site er totaal anders uitzag dacht ik dan ook dat het einde site was.

Bijdrager
    Pieterr

Welkom terug!

Enne… niet teveel privé zaken op je computer bewaren nu je jezelf aan Google hebt overgeleverd…:wink:

Bijdrager
    Stirf

De work-around met IE7 is in een topic onderaan het scherm inloggen. Op mijn werk doe ik het ook altijd op die manier, want inloggen naast het zoekveld werkt inderdaad niet.

Bijdrager
    MacbookTo

Jullie allemaal hartelijk bedankt voor het supersnelle reageren.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.