7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ripwater

Kan niet inloggen in App Store Mac

Tijdens de reparatie van mijn Air heb ik voor mezelf een nieuwe Pro gekocht.
    Nu ook de Air terug is gaat mijn vriendin deze gebruiken. We hebben een apart mobile me mailadres maar gebruiken hetzelfde itunes account.
    Op de Air kan ik gewoon inloggen in iTunes met mijn account. Echter als ik wil inloggen bij de App Store, kan dit niet: apparaat of computer kan niet worden geverifieerd. Op mijn eigen Pro werkt alles gewoon normaal.
    Iemand een idee?

Bijdrager
    jgmkoster

Ik weet niet of het helpt, maar heb je op je pro al wel ingelogd in de iTunes store? Je krijgt dan als het goed is de vraag of je je nieuwe mac wilt machtigen voor dat desbetreffende account.

Bijdrager
    ripwater

Ja, zowel de Air als de Pro zijn gemachtigd in de iTunes store. De Pro werkt ook gewoon in de App Store met hetzelfde ID, alleen op de Air kan ik niet inloggen op de App Store.. vreemd…

Bijdrager
    Oppie

Geen Little Snitch of dergelijke hulpjes aanstaan?

Bijdrager
    ripwater

Nee, ik weet niet eens wat dat is;-)
    Nieuwe harde schijf ingegaan, dus clean install gedaan.

Bijdrager
    ripwater

Opgelost, volgende gevonden:
    1) Delete the file Macintosh HD/Library/Preferences/SystemConfiguration/NetworkInterfaces.plist
    2) Reboot
    3) Sign in to the app store.

Bijdrager
    de.Studio

Ik krijg de melding apparaat of computer kan niet worden geverifieerd ook op m’n iMac met OS 10.6.8 of OS 10.7.1. Met OS 10.6.7. werkt het goed. Op alle andere Mac’s werkt het goed onder alle OS-en.

Ben al weken met Apple bezig en ik krijg de meest uiteenlopende antwoorden. Iedere keer van een andere medewerker en veelal stupide antwoorden omdat ze de mail met het probleem niet (goed) hebben gelezen.

Heeft iemand hier een oplossing , anders dan die hierboven staat?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.