10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Rob2760

kan niet in de appstore komen

Hallo Ik kan niet meer in de appstore en ik heb het Macbook pro al opnieuw opgestart en ook al in en uit gelogd bij mijn Apple id
    ik krijg ook geen updates meer binnen . Wat te doen

Bijdrager
    Shmoo

Je WiFi aanzetten?

Bijdrager
    Rob2760

ben verbonden met kabel en wifi staat ook aan

Bijdrager
    McPim

Kabel én WiFi lijkt me niet nodig. Werkt je internet? Heb je iets in je netwerk veranderd? Wat gaat er precies mis, zie je iets als je op de categorieën bovenin klikt? Krijg je een foutmelding? Een leeg scherm? Een draaiend wieltje linksboven in het App Store venster?

Bijdrager
    makasa

heb je een iPad of iPhone? Kunnen je die wel verbinden met Appstore komen?

Bijdrager
    Rob2760

krijg leeg scherm en op mijn andere apparaten kom ik gewoon in de app store alleen via mijn Macbook niet .
    het tandwiel loopt redelijk lang tot dat ik stop.

Bijdrager
    McPim

Opstarten met ‘Command (⌘), Option, P, and R’ helpt misschien (zie hier) en in hetzelfde draadje nog de suggestie om 2 .plist files te verwijderen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  McPim.

Bijdrager
    koen

Had ik gisteren ook. Wat bleek, mijn externe HD waar mijn iTunes library op staat was niet aangesloten.

Bijdrager
    Rob2760

kom er nog steeds niet in ,heb verschillende tips en draadjes gevolgd maar blijf een leeg scherm houden en het tandwiel linksboven in het scherm blijft lopen .
    ik denk dat ik naar Apple winkel hier in de buurt ga en kijken of zij de oplossing hebben.

Bijdrager
    Rob2760

Probleem is opgelost ,had een van de .plist files verwijderd en het programma onyX gedraaid en daarna opnieuw opgestart en ik kwam weer in de app store.
    draadje kan op slot

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.