5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ssusanne

Kan niet bewerken?

PC net geformateerd.. Alle liedjes stonden op mijn iPod.. Ik opnieuw iTunes geinstalleerd.. Zijn opeens al mijn nummers weg, en kan ik geen nummers meer erop zetten.. Omdat al mij afspeellijsten niet meer bestaan ofzo..
    Kan iemand mij helpen ?

Groetjes,

Susanne

Bijdrager
    klaus

Heb je geen backup genomen van je documenten en muziek?

Er bestaan ook voor windows programma’s die toelaten de muziek van je iPod af te halen en die zo terug in iTunes te krijgen. Je playlists terugkrijgen lijkt me tricky, al kunnen andere mensen daar mss beter bij helpen.

Bijdrager
    Schimmeltje

Staan er helemaal geen nummers meer op je ipod?
    En welke iPod heb je?

Moderator
    unSOUND

iTunes is bedoeld om eigenlijk de muziek die op je computer staat te “spiegelen” ( synchroniseren ) met je iPod. Aangezien iTunes nu geen muziek meer heeft, en de afspeellijsten die op de iPod staat ook niet in iTunes staan valt er niks te spiegelen.

Wat je nu kunt doen is

A: Je iPod voortaan handmatig van muziek voorzien. Door in de voorkeuren van iTunes aan te geven dat je de liedjes en afspeellijsten handmatig wilt beheren.

B: De muziek van je iPod halen met een van de programma’s die in de F.A.Q. staan, en dan die muziek opnieuw in iTunes zetten, dan kun je weer zonder problemen synchroniseren.

Bijdrager
    klaus

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

In dit draadje vind je wat programma’s om muziek van je iPod af te halen, dat kan standaard niet met iTunes. Als je iPod nog niet is leeggemaakt natuurlijk.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.