10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    avanti

Kan niet Acrobat Professional meer openen

Ik kan sinds een paar dagen Acrobat Professional niet meer openen. Hij geeft aan dat eerst een ander programma van CS3 opgestart moet worden. Maar dat helpt niet. Iemand een idee?

Bijdrager
    Thoomas

Die melding krijg je als je het pakket nog niet hebt geactiveerd. Dus of de trial is verlopen, of je bent vergeten de activatiecode nog in te vullen. Probeer eens Photoshop te openen, meestal moet je in dit programma de gegevens invullen. Probeer anders een herinstallatie van het hele pakket (of van alleen Acrobat).

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    avanti

Zou kunnen. Hoezo?

Bijdrager
    Pieterr

Klik eens voor de grap op de link…:wink:

Bijdrager
    avanti

Acrobat Professional geeft nu aan versie 8.1.3
    Ik heb van DVD opnieuw geïnstalleerd en ge-updated naar 8.1.3 Is hier de laatste versie. Dus niet 8.2.4?

Bijdrager
    johnkeates

Dan heb je de laatste versie niet.

Bijdrager
    avanti

Ik had ‘m volledig laten updaten. Ik wist nog niet van de foute versie. Maar gaf wel aan nu: up-to-date

Bijdrager
    Thoomas

Geeft hij up-to-date aan terwijl je versie 8.1.3 hebt geïnstalleerd? Of heb je nu net geupdatet naar de laatste versie? Wat ik begrijp uit het Macfreak-linkje, is dat de laatste versie (8.2.4) júist dat probleem geeft.

Bijdrager
    avanti

Ja, dat zal wel maar hij geeft aan dat ie de laatste versie heeft maar als ik Acrobat bij info kijk, staat er versie 8.1.3

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.