5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    gv140888

kan muziekvideo's niet afspelen

hey,

Ik heb het album Hoggin’ All the Covers Unleashed van Band from TV gekocht via iTunes.
    Er zitten 2 muziekvideo’s bij die in mijn muziek bibliotheek staan, maar ik kan ze enkel afspelen
    als een liedje en niet als een muziekvideo.
    Op mijn iPad en iPhone staan ze wel in de categorie muziekvideo’s. Het rare is dat ze daar ook tussen men liedjes staan ze staan dus op 2 verschillende plaatsen.

Kan ja daar iets aan veranderen want ik vind het een beetje stom?

Bijdrager
    Jm1996

Hm ik weet niet of ze in de afspeellijst onlangs toegevoegd staat. Aub duidelijker

Bijdrager
    gv140888

Ik synchroniseer men iPhone en iPad automatisch dus al mijn muziek en films en zo worden automatisch overgezet en heb 1 afspeellijst maar daar staan enkel liedjes in voor onderweg.

Ik had dus een album gekocht waarin 2 muziekvideo’s bij zaten dus die muziekvideo’s komen gewoon tussen mijn muziek te staan in iTunes.
    Nu zou ik graag die muziekvideo’s op men iPhone en iPad willen hebben, tot nu toe geen probleem want ze staan er ook gewoon op, maar wat mij een beetje stoort is dat ze in de categorie muziekvideo’s staan op men iPhone en iPad waar die categorie dus ook voor dient, maar ze staan ook nog eens tussen mijn lijst met muzieknummers en dat vind ik vervelend want ik wil die alleen maar in de daar voorziene categorie muziekvideo’s dus op mijn iPhone en Ipad willen hebben.

Bijdrager
    Jm1996

Oke doe dan het volgende:

Ga naar iTunes, ga dan naar de betreffende afspeellijst. Je ziet allemaal aangevinkte hokjes druk erop zodat het hokje niet is aangevingt.

Steek dan je iPhone of iPad erin. Je ziet het standaard schermpje van hoeveel gb er nog vrij is enzo.
    Ook zie je opties. Vink de volgende optie aan:

“synchroniseer alleen aangekruiste video’s en nummers”

Als het goed is, is je filmpje nog steeds onder Muziekvideo’s aangekruist en bij die ene afspeellijst niet.

Ik heb het niet getest dus weet niet zeker of het werkt

Bijdrager
    gv140888

Nee het werkt niet ik denk dat hier geen oplossing voor is.

toch bedankt voor het mee denken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.