15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Bert_9999

Kan mpg niet afspelen

Hallo ik heb een sony camcorder DCR-SR52E als ik deze nu aan mijn macbook hang en ik wil een filmpje openen krijg ik deze melding.

Kan er iet aan gedaan worden?[/img]

Bijdrager
    Misja

De MPEG2 component heb je daarvoor nodig…

Bijdrager
    i93Jeffrey

VLC media player downloaden
    die slikt elk mediabestand

Bijdrager
    tommy666

Dit is een softwarematig probleem,en kan derhalve makkelijk in Mac OS X verder gezet worden;)

Verplaatst!

Bijdrager
    sven-

Maar wat heeft Mac OS X zelf te maken met het wel of niet kunnen afspelen van media?

Bijdrager
    tommy666

Verkeerd gelezen, ik dacht dat het een fout was in OS X, en niet gewoon een ontbrekende codec…. Naar Overige software dan maar (het lijkt hier het openbaar vervoer wel…)

Bijdrager
    Bert_9999
    ”Misja”

De MPEG2 component heb je daarvoor nodig…

Is er geen manier die gratis is? Want ik kan ook deze filmpjes niet importeren in imovie.

Bijdrager
    sven-

Nee, hij is niet gratis. Wel kun je de file eerst converteren naar een andere container met andere codec zodat importeren in iMovie wel mogelijk wordt.

Bijdrager
    Bert_9999
    ”sven-“

Nee, hij is niet gratis. Wel kun je de file eerst converteren naar een andere container met andere codec zodat importeren in iMovie wel mogelijk wordt.

En hoe doe ik dat dan?

Bijdrager
    Misja

Bert, je hebt een PB :wink:

Bijdrager
    Bert_9999
    ”Misja”

Bert, je hebt een PB :wink:

Wat is een PB? Een powerbook? Wat bedoel je hiermee?

Bijdrager
    Misja

Een persoonlijk bericht Bert, kijk bij elke pagina linksboven, onder Sinterklaas, daar staat: je hebt een nieuw bericht…

Bijdrager
    Bert_9999
    ”Misja”

Een persoonlijk bericht Bert, kijk bij elke pagina linksboven, onder Sinterklaas, daar staat: je hebt een nieuw bericht…

Ja zag het juist,

Heb al een bericht terug gestuurd

Bijdrager
    Bert_9999

heb die plugin geinstaleerd en daarna gerestard maar hij geeft nog steeds dezelfde melding

Bijdrager
    sven-
    ”Bert_9999″
    ”sven-“

En hoe doe ik dat dan?

Met programma’s als ffmpegX, VisualHub e.a.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.