2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    BJVR

Kan mijn Time Capsule overleden zijn?

Hoi ik heb nu al een tijdje een 500GB TimeCapsule altijd netjes meer gewerkt HD bijna nooit gebruikt en vandaag om 15:00 had ik ineens geen internet meer.

Nou ik begon al een beetje te schelden in mezelf op Ziggo (wie kent het niet)

Maar toen het 19:00 uur was had ik zoiets van nu is het genoeg ik ga ze eens bellen wat er aan de hand is.
    Uit het stopcontact er weer in het hele verhaal een paar keer doorgelopen met de jongens van de helpdesk en nu blijkt dat ik wel via de vaste kabel internet als ik deze direct in het Ziggo modem stop maar zodra ik de TimeCapsule er tussen hang heeft niemand meer internet in huis. Wireless en via de vaste kabel.

Maar wat gek is, ..is dat ik wel vanaf mijn MacBook Air op de HD van de TimeCapsule kan inloggen in kan dus gewoon bij me paar bestandjes welke ik op de HD heb staan.
    Ook zie ik het netwerk, ik maak gewoon verbinding met de TimeCapsule en heb volle-bak (streepjes) ontvangst. Maar kan geen internet pagina openen.

Ook als ik via Hulpprogramma’s > Airport configuratie-programma dubbel klikt start deze op en zegt dit programma dat de TimeCapsule gewoon goed werkt.
    Lampjes branden allemaal groen en ik kan netjes alle settings gebruiken en wijzigen.

Weet iemand wat ik nu kan doen om 100% zeker te stellen dat deze stuk is?

Inactief
    Anoniem

Als je in dit draadje een beetje naar beneden scrollt zie je in elk geval hoe de instellngen zouden moeten staan.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.