7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    applefreak020

Kan mijn Imac het aan?

Beste OMT’ers,

Graag zou ik het spel ‘Car Ciry Driving Simulator’ willen spelen op mijn Imac 500GB HD met 16 GB,
    maar om het te kunnen downloaden heb je Windows nodig.

Kan ik Windows gebruiken om alleen dit spel te kunnen spelen en OSX voor verder gebruik?
    En is dit de moeite waard, of zal het spel gaan haperen omdat geen gamecomputer is?

Thanks

Bijdrager
    SunKeeper

500GB HD met 16GB zijn er wel meer van.

Ga helemaal linksboven naar het -knopje, kies daar de bovenste optie ”Over deze Mac”. Welk jaartal staat genoemd in het venster wat verschijnt?

Bijdrager
    MrHammond

Windoofs kun je mbv Bootcamp installeren, vreet alleen wat schijfruimte weg. Om je spelletje te kunnen spelen, moet je dan wél je iMac nieuw opstarten, en weer opnieuw wanneer je weer terug wilt naar OS X. Windows draaien in een virtuele machine is ook mogelijk, maar zeker voor spellen niet aan te raden:-P

Wellicht helpt het vergelijken van de requirements van je spel (CPU, grafische kaart etc.) met die van je iMac? Zoals SunKeeper zegt, alleen je HD en geheugen zeggen veel te weinig.

Bijdrager
    applefreak020

Excuses,

Zie:

Imac 21,5 (medio 2011)
    2,5 GHz intel core i5
    16 GB 1333 mhz DDR3
    AMD Radeon HD 6750M 512 MB

@Sunkeeper

Bijdrager
    SunKeeper

Dat zal geen probleem zijn:

http://citycardriving.com/products/citycardriving

Gewoon proberen, dan zie je hoe het draait.

Bijdrager
    applefreak020

Top!

Ik ga morgen maar eens kijken waar ik Window 7 gratis kan vinden

Bijdrager
    SunKeeper

OK. Doe jezelf een lol en installeer Home Premium of Professional.

Ultimate wordt het meest aangeboden, maar dat kost bakken met harde schijf-ruimte voor extra functionaliteit waar je niets aan hebt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.