2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    mittchel

Kan MB Air niet updaten

Goedenavond iedereen,

Vandaag wou ik mijn macbook updaten naar Mountain Lion, dus ik dacht ik open de appstore en koop het product. Op één of andere manier wil mij dit allemaal niet lukken. Zodra ik de appstore open krijg ik de melding: ‘De verbinding met de app store is mislukt’. Als ik dan naar Store ga en probeer opnieuw in te loggen krijg ik: verbinding mislukt.

Het wordt allemaal nog erger, want ik heb ook nog een software update van Lion open staan. Zodra ik deze wil updaten, dan begint hij de onderdelen te downloaden, maar houdt dan abrupt op met de melding: ‘Geen van de geselecteerde updates kan worden bewaard’.

En als klap op de vuurpijl krijg ik in elke browser ook de melding dat de SSL certifcaten niet betrouwbaar zijn (van alle websites zoals google, facebook etc).

Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand is en hoe ik weer mijn updates en app store normaal kan laten functioneren? Wanneer dit precies allemaal optrad kan ik helaas niet vertellen, want ik heb de macbook al tijd niet gebruikt.

Alvast bedankt!
    Mittchel

Bijdrager
    iep

Controleer de datum en tijd van je computer eens. Die staat vast verkeerd en dat levert problemen met certificaten op omdat die geldig zijn tot een bepaalde datum/tijd.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.