9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Zybbor

Kan macOS Sierra niet opnieuw downloaden

Er schijnt gisteren iets niet goed gegaan te zijn met mijn download. Ik kreeg bij installatie steeds de melding: “Het is niet gelukt om de handtekening van de payload van het installatieprogramma te controleren.” Dit zou betekenen dat er iets fout gegaan is met de download. Het advies kreeg ik het opnieuw te downloaden.
    En juist dit lukt me niet meer. Als ik op de link in OMT druk om te downloaden staat er dat hij al gedownload is. Ik zou niet weten hoe dat te veranderen. En als ik via de appstore naar updates kijk dan ouden er geen zijn. Ik weet het nu even niet meer.
    Kan iemand mij helpen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    tarun

In de App Store staat in de tab Aankopen macOS Sierra. Daar kan je opnieuw downloaden.

Bijdrager
    Zybbor

Helaas staat daar ook al “Gedownload” bij en is het daar ook niet mogelijk.

Bijdrager
    tarun

Al een keer geherstart?

Bijdrager
    Zybbor

Ja, gisteravond al en net nog een keer. Helaas met hetzelfde resultaat. Ik snap er echt niks van.

Bijdrager
    Whintants

Je hebt toch wel de corrupte macOS Sierra eerst gedelete?

Bijdrager
    Niels

Inderdaad even in Programma’s de foute Sierra installer verwijderen en voor de zekerheid even herstarten.

Bijdrager
    Zybbor

Nee, ik kl…..k, had dat niet gedaan. Wel gerenamed. Hij is nu aan het downloaden. Hartelijk dank.
    Maar wat ik dan toch nog niet snap is dat er bij updates in de Appstore staat dat er geen updates beschikbaar zijn terwijl dat er gisteren wel in stond.

Bijdrager
    Zybbor

Inmiddels draait macOS Sierra hier. Iedereen bedankt voor de hulp en het meedenken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.