10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    monsterke

kan levertermijn korter ?

Kan er gevraagd worden om de levertermijn te versnellen aan apple ?

Stel : ik vertrek volgende week naar het buitenland en ik zou de portable moeten kunnen meenemen … kan je vragen om sneller te leveren (als je bedrijf daar bijvoorbeeld ook extra wil voor betalen ?)

of kan dit helemaal niet ?

Bijdrager
    Freek.

Informeer ff bij een dealer ‘om de hoek’!

Bijdrager
    Sad

Of bel Apple, stel hen de vraag en post het antwoord hier.

Bijdrager
    monsterke

Antwoord van de dealer :

Helaas , levertermijn kan niet korter … zelfs niet met extra te betalen …

Bijdrager
    SvS

Of bel de apple-stores om laptop daar in winkels te kunnen kopen, of heb je het al besteld?

Bijdrager
    monsterke

PB is reeds besteld… en is niet een stock-model …

ook Apple zelf zegt het niet te kunnen regelen … enkel voor stock items zouden ze nog iets kunnen regelen maar eens je begint met extra memory , 5400 rpm HD en andere grafische kaart dan moet je gewoon 2 weken levertermijn respecteren…

bij deze dus

….

Bijdrager
    SvS

Erg jammer voor je. Helaas. (lullige reactie, maar had je niet wat eerder kunnen bestellen?)

Bijdrager
    @GHB

Me een beetje geluk heb je ‘m op tijd binnen. Mij iBookje duurde ongeveer andehalve week. (als ik het goed heb) en dat was in juli.

Blijven hopen!

Bijdrager
    monsterke

Ja als het anderhalve week is kan het nog lukken … vandaag is hij 5 werkdagen besteld…

Ik ben een first time Mac gebruiker… heb vroeger (heeel vroeger) nog een Apple II gehad

heb al een Mac OS X boek gekocht, een tijdschrift of 4 , office 2004 voor Mac … ik zit te popelen om ermee aan de slag te gaan…

Misschien dat ik al mijn Airport Extreme ga halen :))

Bijdrager
    @GHB

Mijne was ‘Build to order’. Ik hoop voor je dat hij op tijd is. Kan je hem al ‘track en tracen’?

Dat weet je waar hij is en of hij al onderweg is. Og heb je hem niet via de Apple Store besteld?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.