8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    olav

kan keynote niet zien

Eigenlijk sinds de dag na de keynote in San Fransisco heb ik een aantal keren geprobeerd die te bekijken, via de apple qt page. maar om de een of andere reden krijg ik steeds een time-out.
    hoe kan dat??

Moderator
    Lucas Raggers

Toen ik de keynote wilde kijken (waar ik me zo op verheug had) had ik hetzelfde probleem. Razendsnel op forums gezocht en de oplossing voor mij was deze (vraag me niet waarom):

1
    Ga naar ‘System Preferences’ > ‘Connection’ tab > ‘Transport Setup’ knop: kies hier ‘HTTP’ ipv UDP. Port ID moet nu 80 zijn.

2
    Zorg er ook voor dat je bij ‘Connection’ de snelheid een treedje lager insteld staat dan je eigenlijk hebt. Ik heb 256 Kbit maar kreeg pas goed beeld nadat ik hem had ingesteld op 112 Kbit.

Bijdrager
    olav

Dank je wel. Hij doet ‘t. Dat wordt vanavond spannend. :P
    Hartelijk dank.
    :D 8) :lol:

Bijdrager
    Jor1

Ik vrees dat steve weinig nieuws te melden heeft :wink:

Moderator
    Lucas Raggers

Inderdaad weinig nieuws, hoewel, zolang het nog niet in de winkel ligt…

Bijdrager
    olav
    ”Jør”

Ik vrees dat steve weinig nieuws te melden heeft :wink:

maar daar kan ik dan nu wel over meepraten:lol: :lol:

Bijdrager
    Mako

De enige site die nog niet op OSX server draait is Apple zelf. De bereikbaarheid van die site is gewoon triest…:evil:

Bijdrager
    Stof
    ”Mako”

De enige site die nog niet op OSX server draait is Apple zelf. De bereikbaarheid van die site is gewoon triest…:evil:

Aan Apple ligt het niet, die draaien ook keurig OSX Server (volgens NetCraft). Dit probleem ligt bij Akamai, daar komt alle streaming content van Apple vandaan. En die draaien Solaris:wink: .

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.