5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Vilscon

Kan je Safari instellen bepaalde extensies niet direct uit te pakken?

Safari pakt standaard archiefbestanden uit. Meestal geen probleem, maar als ik op m’n server mn database wil downloaden, dan pakt ie gelijk de bestanden uit, wat niet de bedoeling is.

Daarom zou ik willen uitzetten dat voor bepaalde bestanden, zoals .tar en .gz deze niet worden uitgepakt wanneer ze klaar zijn met downloaden.

Suggesties?:)

Bijdrager
    Tempest

Ja dat kan:

Safari: preferences

“Open safe files after downloading” uitzetten.

Edit: tenzij je natuurlijk selectief wil kunnen kiezen, dan weet ik niet of dat kan. Misschien is er een extensie voor?

Bijdrager
    Vilscon
    Tempest op 09 januari 2013

Ja dat kan:

Safari: preferences

“Open safe files after downloading” uitzetten.

Edit: tenzij je natuurlijk selectief wil kunnen kiezen, dan weet ik niet of dat kan. Misschien is er een extensie voor?

Is er ook een oplossing voor per bestandsextensie?

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Graag niet een hele posting quoten die direct boven je staat. Waarom moeten we alles 2 keer lezen en extra scrollen?[/mod]

Bijdrager
    Tempest

Heb dit gevonden via google, niet de simpelste methode, maar ze zou moeten werken.

Bijdrager
    Vilscon
    Tempest op 09 januari 2013

Heb dit gevonden via google, niet de simpelste methode, maar ze zou moeten werken.

Had die ook al gevonden, maar er staat ook onderin (kwam ik later achter), dat die truc na Safari 5.1.0 niet meer werkt..

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Hier precies hetzelfde verhaal….[/mod]

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.