5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    gjvo

kan je met een Mac nog op KPN hotspots?

Ik kom al twee weken niet meer op de KPN hotspots op stations via mijn XS4ALL abo. Na het inloggen krijg ik “Login is mislukt, deze gebruikersnaam/wachtwoord combinatie is onbekend.” en staat de providerkeuze weer op [KPN hotspots]. Ook met Firefox ipv Safari kom ik er niet meer in. Weet iemand wat er aan de hand is? Op 0900-HOTSPOTS (0.45/pm) beweerde een vriendelijke man dat er een grote storing was en ik het maar moest blijven proberen, ze konden niet ergens aangeven wanneer het wel zou werken. Of is het een browser/OS/… incompabiliteit en zei hij maar wat? Volgens hun website wordt Mac OSX niet ondersteund.

Noch KPN (uiteraard) noch XS4ALL (verrassender) reageren op e-mail (week geleden).

Moderator
    unSOUND

Vreemd, ik heb toevallig zaterdag nog met mijn MacBook op een KPN Hotspot gewerkt… Dus op zich zou het moeten werken…

Bijdrager
    pmtechwl

XS4ALL helpdesk is te druk, dan moet je toch ect even bellen met ze ondanks dat het lang duurt.
    Ik had een niet ondersteunde modem (Siemens SX 762) en de helpdesk heeft me geholpen om hem werkend te maken.

WiIlem

Bijdrager
    gjvo

De XS4ALL helpdesk kwam (na een kwartier wachten aan de telefoon) met de mededeling dat ze helaas geen support geven voor KPN hotspots.

De KPN HOTSPOTS lijn gaf na 10 minuten (a 0,45/minuut) aan dat er een storing was tussen hun authentificatieserver en dei van XS4ALL. Dat zou nu (dag later) verholpen moeten zijn.

Twee weken lang kon dus geen enkele XS4ALL abonnee de hotspots op en ik was de eerste die klaagde. Kan je nagaan hoeveel mensen dat gebruiken…

Bijdrager
    Psmiles

inloggen op een kpn hotspot op een van de stations gat sinds een paar maanden bijzonder moeizaam.
    Het lukt mij niet meer via Firefox – krijg je een Ole foutmelding
    Wel nog via Safari, maar dat gaat heel vaak fout.

niet handig als je in de trein zit op doorreis en even snel je mail wilt checken.
    Vroeger een fluitje van een cent, tegenwoordig bijzonder moeizaam.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.