12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Imade

Kan je apple clones aan apple melden?

Een vriendin wees mij op de site http://www.smartphonesclones.nl/a-472546/iphone-5s-clone-kloon/
    Daar zie je dat de iPhone 100% is nagemaakt… zou je dat aan Apple kunnen melden aan Apple… zoja hoe?
    Nogmaals: Ik wil men dus niet naar die site lokken zeg maar… heb er ook niets mee… wil enkel weten of zulke sites aan te geven zijn zeg maar bij apple.

Bijdrager
    Shmoo

Hahaha leuk dat je je ook gaat mengen in de comments op zo’n site – het is maar waar je je druk over kunt maken;)

Bijdrager
    BasiX
    Bijdrager
    A.M.Dekker

Het is inderdaad waar je je druk om kan maken. Laat die mensen lekker. Als ze er veel illegaal geld mee verdienen dan lopen ze vanzelf wel tegen de lamp.
    Niemand wil toch de betweterige verklikker van de klas zijn?

Moderator
    Mac Daddy

Je kan het melden ja, zoals BasiX aangeeft. Ik vind deze overigens nog erg netjes. Deze meldt namelijk gewoon dat het een kloon is. Als je dan nog mensen hebt die denken dat het een echte is. Tja.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Google eens op “iPhone clone” (e.v.t. met het woord ‘China’ er bij).
    Treffers genoeg zou ik zeggen en dit is al lang bekend bij Apple…

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Hendrijk Ijzerbroot, ik ben voor de grap eens een chat gestart met hen. Wat jij nu zegt is exact]/b] het antwoord dat ik kreeg…:)

Ik werd trouwens bedreigd met iets waar ik nog achter zou komen als ze Apple oid op hun dak krijgen.:lol:
    En hij wou mij bang maken door me te vertellen welke browser, OS en IP adres ik heb.:D

Bijdrager
    Apple Focus

Leuke Clone trouwens… Totdat je een schok krijgt en doodvalt :/

Bijdrager
    bartvdv

Dat is toch de outlet-store van Apple, of niet !?

Bijdrager
    Janjans

@Dr. User Heb je de chat opgeslagen? Kun je gewoon aangifte van doen hoor.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik heb het gekopieerd ja. Opslaan kan niet. Hij heeft uiteindelijk meteen de chat voor mij geblokkeerd en gezorgd dat die verdween.

Vraag me wel af wie er achter de website zit, SQL-injecties uitvoeren is daar kinderwerk.:lol:
    Maar ook aan de manier waarop hij praat (typt) lijkt het me niet een heel intelligent persoon. Volgens mij zit er gewoon iemand van ~15 jaar achter die wat geld wil verdienen.

Bijdrager
    nicj56

Lol… Wat een amateur… Ik denk dat hij maar moet gaan oppassen die maker achter de site, apple heeft gewoon zijn patenten waar hij geen gebruik van mag maken en ga zo maar door met dat wettelijk geneuzel.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.