5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Jor1

kan iPod opnemen?

Pod een ‘Aanrader Beste Prestaties’ In het januarinummer van PC-Active heeft de iPod een ‘Aanrader Beste Prestaties’ gekregen. De conclusie was: “Als we kijken naar de meest veelzijdige harde schijf-speler komt de Apple iPod naar voren. Met een prijs van ? 499 misschien niet de goedkoopste, maar wel voorzien van een uitstekend bedieningspaneel, goede meegeleverde software en accessoires en een goede afregeling van het geluid. Een aanrader’ Beste Prestaties’ zeker waard!”

na het lezen van bovenstaand berichtje heb ik deze genoemde PC-Active er eens op nageslagen. (slechts om te zien hoe zij testen, en of er serieuze concurrentie is voor de iPod)
    Maar wat lees ik daar met grote verbazing…
    In de iPod zit een ingebouwde (domme PC opmerking) microfoon aansluiting :?

Ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die z’n iPod eens voor nader onderzoek volledig ontleed had, en tot de ondekking kwam dat er reeds ruimte was uitgespaard voor een microfoon ingang…

als ik mijn mini-jack uitgang beter bekijk zie ik wel bijzondere clipjes aan de zijkant, maar hangen er nogal nutteloos bij…

wie weet er meer!?

Bijdrager
    Moos

Jør

niet dat ik dit ergens gelezen heb, maar volgens mij dienen die clipjes voor de afstandsbediening op het snoer van de hoofdtelefoon, langsdaar geeft hij het signaal door.

groeten

Bijdrager
    Jor1

ah… vandaar.
    tja ik heb al een oud podje nog zonder ab.

één mysterie is al opgelost!

Bijdrager
    yoann

ja het zou wel leuk zijn moest de iPod kunnen opnemen mss verkoopt men al zo een klein dinkje om erop te zetten die dan opneemt? :roll: :?

Bijdrager
    Jlle

http://deep.urbanturban.no:16080/ipod/

ipod mod howto
    ipod openen howto

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.