4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Th00mz

Kan iphone Nergens herstellen. Framework bestanden verwijderd

Dag Allen.

Ik ben nu al de hele avond bezig om mijn iPhone te updaten naar iOS5. Dit gaat helaas niet zonder problemen.

Mijn probleem:

Ik heb een iPhone 4, gejailbreakt met versie 4.3.3. Nu sluit ik me iPhone aan op iTunes op me mac.
    Deze geeft aan dat er een nieuwe iTunes(10.5) is. Ik deze downloaden, en alles gelukt. Nu wil ik mijn iPhone gewoon helemaal herstellen en iOS5 erop zetten. Dus ik druk op herstel.. maar ik krijg de iPhone gewoon niet hersteld. Nou google google dit dat.
    Uiteindelijk uitgekomen op een site.. (kan deze zo niet weer vinden) waarin stond hoe je het probleem kon oplossen. Hierin werd verteld de Frameworks (zoals Mobiledevice) etc te verwijderen. Ik dit doen, krijg ik ineens foutmeldingen van iTunes over ‘mobiledevice’ werkt niet meer etc.
    Ik opnieuw opstarten, misschien helpt dit, maar nu vind Heel iTunes me iPhone niet meer. Hij laad alleen op via de usb kabel, maar niets te zien in iTunes.

Via apple support gekeken, daarstaat iTunes verwijderen, en opnieuw installeren dan werkt het weer.
    Maar. Als ik iTunes 10.5 wil verwijderen, krijg ik de melding: iTunes is een onderdeel van OSX en kan niet worden verwijderd.

WTF moet ik nu doen?

Bijdrager
    Nielskorte

Ga op je iPhone naar instellingen> algemeen> stel opnieuw in> wis alle inhoud en instellingen done:D

Bijdrager
    Th00mz

Als ik dat doe blijft hij wel nou.. een uur op die ‘laad’ streepjes in een rondje in het midden hangen..

Bijdrager
    Th00mz

Als ik dat doe blijft hij wel nou.. een uur op die ‘laad’ streepjes in een rondje in het midden hangen..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.