4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    lynx

kan IP-adres niet openen

Hoi,

Ik heb sinds kort een nieuwe modem, experia box [internet+bellen], en omdat die niet goed werkt met mijn Xbox 360 moest ik aantal porten openzetten in mijn modem. Toen moest ik mijn ip adres in mijn internet browser invoeren en openen zodat je in je modem terecht komt. Toen had ik dus die porten open gezet en werkte Xbox Live weer top.
    Maar vandaag werkte Xbox Live weer niet en had ik weer dezelfde probleem, dus wou ik weer die porten openzetten. Maar nu kan ik niet in mijn modem komen? Als ik mijn ip adres invoer krijg ik “openen pagina mislukt”.

Iemand een idee??? Mag je die modem uit- en aanzetten, want ik boekje stond dat die dag en nacht aan moest blijven.

Bijdrager
    Lauwrence

Je zegt jouw eigen IP adres invoeren om in de config pagina van jouw modem te komen? Heeft het modem geen eigen intern IP adres waar je de config kunt maken of bedoelde je dat ook? Onder jouw computer’s IP adres instellingen zou je het interne adres moeten kunnen vinden (router/gateway/DNS server).

Probeer het modem eens te pingen. En anders zou ik het modem gewoon uit/aan zetten, als het dat niet kan hebben zou je een UPS nodig hebben;-)

Succes!

Bijdrager
    Hansi2124
    ”lynx”

Als ik mijn ip adres invoer krijg ik “openen pagina mislukt”.

Iemand een idee??? Mag je die modem uit- en aanzetten, want ik boekje stond dat die dag en nacht aan moest blijven.

Als ik die mededeling krijg, betekent dat in mijn geval bijna altijd dat ik geen internetverbinding heb en ook geen connectie met de modem. Dus inderdaad even 1 minuut uitzetten kan helpen.

Bijdrager
    lynx

Dank, ik kan er weer in. Alleen steeds als ik mijn xbox weer opnieuw aanzet lijkt net alsof hij de instellingen weer veranderd heeft, want dan werkt Live weer niet volledig. Nu moet ik steeds naar mijn modem site om daar ja eigenlijk op mijn gemaakte Xbox 360 port te klikken en dan doet hij het weer. Blijft vreemd zaakje.

Er staat ook een functie van: Always use the same IP address: nee
    Wordt hier nou het ip adres bedoeld van het device wat ik gekozen heb en dan kan ik zeker beter Ja invoeren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.