20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    flaat

Kan IOS 5 niet instaleren omdat er een error is opgetreden (3004)

Ik zou heel graag IOS 5 op mijn ipad 2 zetten maar het lukt niet omdat er iets mis is met het herstellen ofzo. Komt dat omdat ik nog geen lion op mijn computer heb staan?

Alvast bedankt!

floris

Bijdrager
    Horloge

is een algemene error , je bent niet de enigste
    denk dat het te druk is met upgraden, later nog eens proberen

kijk maar verder bij de topics in het forum

Bijdrager
    Sikko

Hier lukt het ook niet.

“Kan geen reservekopie maken”

The Apple support pagina’s geven aan alle andere USB aansluitingen los te koppelen.
    Probeer het nog maar eens op deze wijze, maar ziet er uit als voorheen.

Bijdrager
    Tomac5

Ik kan mijn iPad 2 ook niet updaten. Hopelijk later wel.

Bijdrager
    Nielskorte

Wacht even tot morgen zal ik zeggen. Iedereen probeert te updaten druk druk druk…

Bijdrager
    Reind

Apple support pages gaan je de oplossing niet geven… het is namelijk een probleem bij Apple zelf (al zal Apple dat natuurlijk nooit toe geven as usual) met de update servers.

Belachelijk overigens dat je zowel voor de iPad als ook de iPhone weer een aparte update moet downloaden welke ontiegelijk langzaam gaat om vervolgens deze error voorgeschoteld te krijgen.

Ik heb hier inmiddels de iMac en Macbook Pro van alle updates voorzien maar zowel iPhone als iPad weigeren dienst als het om upgraden gaat. De iPad is zelfs halverwege het update proces blijven hangen en reageert helemaal nergens meer op.

Wat dat betreft begint men bij Apple aardige Windows trekjes te krijgen… met grote regelmaat beveiligingsupdates, updates die halfbakken werken en nog eens van een behoorlijke bestandsgrootte ook (vandaag voor 3GB aan updates binnen lopen hengelen om al het mac spul weer up to date te krijgen… en dan werkt de helft nog niet!).

Bijdrager
    bjorngra

Mijn iPad is al om zeep. Hij kan Herstel niet uitvoeren. Circeltje draait rond, Appeltje in beeld, status balkje verschijnt, loopt niet vol en vervolgens weer circeltje.

Hoe kan ik dit oplossen?

Bijdrager
    NieuwZuidje

Flightmode aanzetten en hij ging als een tierelier.. Had dit hier ergens gelezen.
    Had de moet eerst al opgegeven na 6 pogingen.

Bijdrager
    johnvanderkaap

iTunes geeft aan dat ik m’n iPhone geheel moet herstellen. iTunes installeerde nieuwe firmware voor de iPhone, vroeg waar ik m’n backup vandaan wilde halen (ook de cloud was mogelijk) om vervolgens de apps terug te plaatsen. Ik hoop dat m’n agenda of goed gesynced is of dat iTunes er een herstellende backup van kan maken.

En uh … Steve is nog maar net overleden … en ja hoor, een update veroorzaakt problemen.:-)

Bijdrager
    klonic

Ik kreeg ook fout 3004. USB kabels losgekoppeld, heb nieuwste software. Laptop opnieuw gestart, iPhone hersteld maar dat lukt niet doordat de herstelservers niet beschikbaar waren.

Voorlopig heb ik dus geen werkende telefoon.

Bijdrager
    klonic

Nu heb ik een internal error.

Bijdrager
    Xcode

Ah, lotgenoten!

Ik heb dus ook het probleem: er wordt netjes een reservekopie gemaakt en daarna krijg ik ineens de melding dat ik niet kan herstellen. Dus ik vraag me af… is het een database connectiefoutje bij Apple of ligt het aan het installatiepakket van iOS5?

Anders gezegd: hoe kan ik iTunes dwingen om iOS5 opnieuw te downloaden?

Bijdrager
    bjorngra

Dus een groot probleem bij Apple. Wij willen maar allemaal direct het nieuwste van het nieuwste :sarcastic:
    Eigenlijk moet Apple de updates gefaseerd aanbieden. Niet dat de hele wereld tegelijkertijd wil updaten. 10.7.2 was ook al een update van ± 880MB.

Bijdrager
    Mandarijntje
    Xcode op 12 oktober 2011

Ah, lotgenoten!

Ik heb dus ook het probleem: er wordt netjes een reservekopie gemaakt en daarna krijg ik ineens de melding dat ik niet kan herstellen. Dus ik vraag me af… is het een database connectiefoutje bij Apple of ligt het aan het installatiepakket van iOS5?

Anders gezegd: hoe kan ik iTunes dwingen om iOS5 opnieuw te downloaden?

Door de volgende map te legen zal iTunes iOS 5 opnieuw downloaden:

Gebruikersnaam/bibliotheek/iTunes/iPhone Software Updates

Bijdrager
    Xcode

Mandarijntje, bedankt voor de info!

Ik wacht nog maar even, want volgens mij ligt het probleem in dit geval bij Apple en niet bij mij (ons).:grin:

Bijdrager
    bjorngra

Het werkt weer allemaal! Binnen 15-20 min. werkte weer alles.

Bijdrager
    Sikko

Klopt, gisterochtend vroeg (Amerika en Europa zijn dan nauwelijks actief) een nieuwe poging gedaan en dat was succesvol.

iOS5 staat erop, maar gisteravond lukte mobile-me/move to icloud nog niet ivm overbelasting.
    Zal vanavond nieuwe poging doen.

Bijdrager
    bjorngra

Klopt. De volgende keer update ik ook s’morgens.

Bijdrager
    patrickveldkamp

als ik op zoek naar update klik dan zegt dit is de nieuwste versie 4.2.1 en itunes ook geupdate maar het werkt niet

Bijdrager
    bjorngra

Welke iTunes versie heb je nu dan?

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.