7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    RAMP1

    Kan in Mail niet meer in Exchange account inloggen

    Ik krijg sinds een paar dagen steeds de melding in Mail dat er geen verbinding mogelijk is met de account Exchange. Als ik mijn wachtwoord invoer krijg ik steeds de boodschap “Controle van accountnaam of wachtwoord is mislukt”. Ik gebruik Sierra versie 10.12.6 op een iMac. Mijn account loopt bij de Erasmus Universiteit maar de IT-service desk kan mij niet goed helpen.

    Vreemd is dat Mail op mijn iPad wel goed werkt en dat ik ook zonder problemen gebruik kan maken van de Outlook Web App via Safari op de iMac om bij mijn e-mail te komen, met dezelfde gebruikersnaam en paswoord.

    Heeft iemand mogelijk een suggestie hoe dit te verhelpen?

    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door Night. Reden: Duplicaat topic verwijderd en titel verhelderd
    Bijdrager
    nnsa

    Soms helpt het door het account/Postbus te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken.

    Bijdrager
    RAMP1

    Dat heb ik al gedaan maar zonder effect.

    Bijdrager
    nnsa

    Heb je je inlog al een keer in Tekst Edit getypt, om te voorkomen dat je toetsenbord een afwijkend karakter typt ?

    Bijdrager
    RAMP1

    Bedankt voor de tip. Ja dat heb ik gedaan en het toetsenbord werkt perfect. Anders had ik ook niet kunnen inloggen op mail via de browser.

    Moderator
    Night

    Probeer eens stap 2. En laat even weten of dat al dan niet geholpen heeft. 🙂

    Bijdrager
    RAMP1

    Beste Night

    Bedankt. Heb ik gedaan maar heeft geen enkel resultaat.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.