-
Q:
Kan ik ook gewoon bestanden op iCloud zetten?
Ik heb nu op mobileMe een mapje waar ongeveer 5 gig aan data staat die ik daar graag bewaar. Een soort backup dus. Als Me binnenkort weg is en iCloud in de lucht kan ik daar dan ook net zo een soort mapje maken waar ik bestanden op kan bewaren?
Stefan
Dropbox!
2GB gratis opslag, met 250MB extra als je aanmeldt via de link in deze post en nog eens 250MB extra als je alle kennismakingsstappen doorloopt na aanmelden. Als je vervolgens zelf voor referrals zorgt, kan je gratis opslag ruimte snel groeien naar 10GB.
En met Dropbox kan je complete mappen in 1x uploaden.@justi Zie het derde bericht in dit topic. Vind ik ook dus.
stefonline op 31 augustus 2011hotmail doet max 100mb per bestand, daar kan ik nog mee leven. Maar 1 bestand per keer.
Onder windows niet (wellicht met silverlight op mac ook), dan kun je gewoon een map erop slepen.
We hebben toch allemaal van Apple online opslagruimte gekocht. En daarmee ook rechten op die opslag te behouden? Kan Apple niet op een of andere manier worden juridisch worden gedwongen. Of in ieder geval een coulance van Apple laten zijn dat iDisk wordt overgezet naar iCloud.
Wat dat laatste betreft had ik het idee dat dat de bedoeling was, en dat was voor mij de hoofdreden om over te gaan naar Lion, (Ben ik trouwens zeer tevreden mee, maar dat terzijde) omdat iCloud alleen beschikbaar zou zijn via Lion. Ik voel me een beetje bedot.Ik snap er geen reet van die lui beginnen op PHILIPS te lijken.
Met een halve dienst kun je natuurlijk de oorlog niet winnen.
Moet ik nu mijn files weer elders deponeren omdat Apple alles heeft dicht gespijkert.
Dan wil je weer ergens 100 % voor gaan en dan knal je in de tweedebocht al egen een muur. Of anders gezegd een fatamorgana!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.