10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    r.heijma

Kan ik nog iets met een iPod touch 2

Ik heb hier nog verschillende iPod liggen. 1 daarvan is een versie 2. Ding doet het nog prima maar hoe krijg ik er tegenwoordig nog programma’s op?
    Muziek wil iTunes er wel op zetten. En ik kan met mijn iTunes account inloggen, ook met de twee trap verificatie. Maar ik krijg geen verbinding met iTunes en de App store. Melding is dat er geen veilige verbinding kan worden gemaakt, hoewel de datum/tijd goed staan.

Uiteindelijk wil ik alleen maar muziek streamen of via iTunes of een app van een Synology NAS.

Als iemand nog tips heeft of is het een gevalletje van jammer maar helaas. Ding is amper 8 jaar oud. ;-(

Bijdrager
    SvS

Ik heb mijn iPod 1e gen. als muziekspeler in de auto liggen. Kan niet meer dan dat, inderdaad erg jammer, maar wat zou je er nog mee willen kunnen doen, nu je waarschijnlijk ook van modernere smartphone / tablet voorzien bent?

Bijdrager
    r.heijma

@svs: Ik heb ook een iPod 3e gen in de auto als muziek speler via Bluetooth. Werkt prima maar mijn muziek bibliotheek is niet zo groot dat ik een ruzie keuze heb. En met Apple Music abbo hoef je ook niks meer te kopen.

Ik wil hem eigenlijk gebruiken op de slaapkamer met zo’n witte dock, met daaraan een paar Philips MFB speakers (zijn actief). En dan muziek of radio er op afspelen.

Bijdrager
    SvS

Prima doel(y) Zo wil ik de oude iPods ook gebruiken. Die (dockings-)accessoires zijn immers ook niet onbruikbaar geworden.

Bijdrager
    Shmoo

Ding is amper 8 jaar oud. ;-(

Amper ja. Haha.

Als je ‘m over 5 jaar afschrijft kun je ‘m nog gebruiken om mee te gooien naar inbrekers, komt hard aan zo’n ding.

Bijdrager
    SvS

Slim hoor… En dan mis je, dan sneuvelt je raam of de voorruit van jouw voor je huis geparkeerde auto.

Bijdrager
    r.heijma

@shmoo, tijd is relatief.

Bijdrager
    TandMac

Shmoo is duidelijk voorstander van de wegwerp maatschappij.

Bijdrager
    Shmoo

Recycle-maatschappij ja.

Bijdrager
    MacAanZee

Aardig idee om een oude iPod als muziekspeler in je auto te gebruiken. Ik heb nog een oude iPod Photo in de la liggen. En waarschijnlijk nog wel een paar oudere. Dan moeten de kabeltjes nog wel werken natuurlijk:)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.