22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Kan ik mijn iphone abbo verhogen bij t-mobile?

Is het mogelijk mijn iphoen abbo te verhogen ik heb nu een i-150 abbo maar dit is veel te weinig ik heb de telefoon op dit momment bijna 3 maanden …

Bijdrager
    The JM

Lijkt mij wel, gewoon even een winkel binnenlopen of bellen naar T-Mobile.

Bijdrager
    Maced.2
    ”The

Lijkt mij wel, gewoon even een winkel binnenlopen of bellen naar T-Mobile.

dat lijkt mij ook :D

Bijdrager
    prullenbak

Verhogen kan altijd. T-mobile zou wel gek zijn al gaan ze zeggen “nee jij mag niet meer van ons kopen dan je nu doet” haha.

Verlagen kan trouwens soms ook onder bepaalde voorwaarden. Ik dacht eenmalig na een jaar…

Bijdrager
    MacBoot

verlagen kan geloof ik niet zo makkelijk als verhogen
    maar verhogen is geen probleem, misschien kun je het zelfs via My T-Mobile (website)

Bijdrager
    IndoMac
    ”Remly”

Is het mogelijk mijn iphoen abbo te verhogen ik heb nu een i-150 abbo maar dit is veel te weinig ik heb de telefoon op dit momment bijna 3 maanden …

Kun je uitleggen waarom je deze vraag hier stelt? Schaam je je ervoor zelf contact op te nemen met T-Mobile?

Moderator
    Pete.Z
    ”Remly”

Misschien een raar en wild plan,maar neem eens contact op met T-Mobile.

Bijdrager
    Hansfree

Het antwoord is ja!! :roll:

Bijdrager
    prullenbak

Ooo maar zo wordt het een gezellig forum! Gaan we gewoon bij iedere vraag antwoorden:

“misschien een wild plan hoor, maar ga is naar de winkel!”

nee dan helpen we elkaar.:p

tjooonge jonge. :?

Bijdrager
    The JM
    ”prullenbak”

Ooo maar zo wordt het een gezellig forum! Gaan we gewoon bij iedere vraag antwoorden:

Wat wou je anders doen?:?

Moderator
    Pete.Z
    ”prullenbak”

Wat had je dan gehoopt,dat de helpdesk van T-Mobile hier ook zat?
    Wat is er nou zo ontzettend vreemd aan om even de site van T-Mobile te lezen,of de helpdesk te bellen?
    Binnen 5 minuten heb je dan een antwoord.

Zomaar klakkeloos alles hier plempen omdat je postcount dan hoger wordt is ook zo wat.

Bijdrager
    mac-addict

waarom zeurt iedereen altijd so bij deze community als je geen zin heb om te antwoorden of te lezen of het gewoon zonde van je tijd vind dan klik je er niet op SIMPEL:D

Bijdrager
    Rub3n

ik heb even gezocht en ik had het gevonden binnen 1 minuut.

via My T-Mobile kan dat zeggen ze.

Bijdrager
    IndoMac
    ”Rub3n”

ik heb even gezocht en ik had het gevonden binnen 1 minuut.

via My T-Mobile kan dat zeggen ze.

En kun je dat ook voor Remly regelen? Hij zal nu wel vragen: hoe doe ik dat?

Bijdrager
    Rub3n

daar ben ik niet toe gemachtigd.

Bijdrager
    Hansfree
    ”Remly”

waarom zeurt iedereen altijd so bij deze community als je geen zin heb om te antwoorden of te lezen of het gewoon zonde van je tijd vind dan klik je er niet op SIMPEL:D

Omdat je ook best zelf even na kan denken en kan kijken voor dat je hier als een kip zonder kop je vragen neergooit.
    Je weet van te voren dat je met zo’n vraag irritatie opwekt….

Bijdrager
    Mich

geen ruzie e meisjes!

Bijdrager
    Hansfree

Bijdrager
    Mich

inderdaad:lol: :P :innocent:

Bijdrager
    koolenboer

Verhogen kan idd gewoon via mijn t-mobile
    Verlagen kan niet tijdens de loop tijd van 2 jaar:(
    Ik heb een 45 euro abo van de iphone die ik best zou willen verlagen naar 30 euro….
    Ach ja, voortaan iets beter nadenken als ik weer een gadget wil :roll:

Bijdrager
    mac-addict

Ja ik heb nu 1 van 30 euro maar de reden waarom ik het hier eigenlijk ging vragen was omdat er op my tmobile staat dat ik niet in aanmerking kom op abbo- wijziging maar dat heb ik niet echt duidelijk gemaakt in mijn post.

MAar ik heb nu ook een abbo van 30 maar ik betaal tog altijd 60 eu per maand omdat ik der over heen zit !
    150 bel min is dus veel te weinig voor mij :cry:

Bijdrager
    MouseMighty

Minder bellen en meer tijd besteden aan school (nederlands bijvoorbeeld) zal al een stuk schelen. Maar om even terug te komen op je vraag, ben je al bij een T-Mobile winkel naar binnen gelopen om de vraag te stellen? Soms kan iemand die daar werkt een heel duidelijk antwoord geven.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.