30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    matsoftmac

Kan ik ergens nog aflevering 1 van KMac Radio downloaden?

Hallo iedereen,

Vroeger luisterde ik graag naar K-MAC Radio (eerste Nederlandse podcast over Apple) en One More Thing. Van K-Mac mis ik aflevering 1. Weet iemand of ik deze nog ergens kan downloaden of kan iemand mij hieraan helpen??

Alvast dank!

Groeten,
    MatSoft

Bijdrager
    Лукас

Jij had toch die spelletjessite? Ik meen me ook te herinneren dat er eens een mail van je is voorgelezen op KMAC Radio. Anyway, ik upload nu wat !troep.

Bijdrager
    Лукас

In de eerste aflevero hebben ze het over iTunes 4.9:grin:

Hierrrr. Ik heb zelfs nog een sticker van ze.

Bijdrager
    Лукас

O, o, o, o, overigens! Ene Igor heeft in Augustus ze allemaal geüpload.

Bijdrager
    matsoftmac

@LucasJV: Klopt!! Ik heb (had, doe er nog vrij weinig mee) een spelletjessite.;-)

Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik K-Mac een mailtje heb gestuurd??

Trouwens, jammer dat K-Mac niet meer bestaat. Echt heel erg jammer….. als de heren van K-Mac dit bericht lezen, maak aub weer nieuwe podcasts!! Ik kan/kon er altijd heel erg om lachen.

Bijdrager
    MouseMighty

Klllllllopt! Erg grappig en goed, ik heb ff gezocht en ja ik heb ze gelukkig ook nog allemaal. Maar podcasts zijn zooooo 2007:wink:

Bijdrager
    matsoftmac

Ja idd zoo 2007! Ben nu de podcast weer aan het luisteren. Mac OS X Leopard wordt heerlijk afgezeken! Haha!! Ik hoop echt dat ze ooit weer eens een aflevering gaan maken.

Kan One More Thing niet een keer een interview opnemen met de heren van KMac? Zo van ‘hoe gaat het leven zonde KMac?’ haha:p

Bijdrager
    MouseMighty

Volgens mij zijn de heren van OMT begonnen met het maken van podcasts nadat KMac al uit was. Toen bestond OMT als site nog niet eens, het was nog macosx.nl Dus eigenlijk hebben wij OMT als site te danken aan KMac? Troep! :angry:

Bijdrager
    Лукас

Mac OSX Tiger 10.4.11 blijft nog steeds het beste OS, maar dat is bezijden de discussie. :innocent:

Bijdrager
    matsoftmac

Klopt! KMac was de eerste Nederlandse podcast over Apple. OMT kwam pas later. Zou leuk zijn als de heren van KMac (Martin van Spanje, Nigel de Jong en Feike Wierda) ook meedoen met de podcast van OMT haha

Bijdrager
    Brombeer

Voor de angry minute?

Bijdrager
    MouseMighty

Voor de shootout natuurlijk!

Bijdrager
    Pluto41

Ik heb hier alle afleveringen op een rewritable CD. Helaas zijn ze niet meer leesbaar door ouderdom. Data-Recovery via een bedrijf gaat ons geld kosten. Iets wat ik me op dit moment niet kan veroorloven. Een CD bestand repair programma heb ik geprobeerd. Maar het lukt niet meer.

Iemand nog een link waar ik alle afleveringen kan downloaden? Altijd veel genoten van deze Podcast. Duizend-Maal jammer dat ze zijn gestopt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Altijd spijtig gevonden dat die er mee zijn moeten kappen. Luisterde aanvankelijk eerst naar hen, ben dan overgeschakeld naar OMT… “De mailtjes” en de “Angry Minute” waren toch fijn. Ik heb ze hier ook nog wel ergens op een dvd’tje liggen…

Bijdrager
    Лукас

Jullie branden die dingen?! Staat op een harde schijf hier. Zo’n 2.2GB dus ff uploaden op een 8/1Mbit lijntje gebeurt niet zomaar.:wink:

Bijdrager
    Yggdrasil

Die back-up dateert van 2006-2008, ik had toen nog geen externe harde schijf en brandde toen nog mijn back-ups.:-P

Bijdrager
    Лукас

Wikipost aangemaakt met downloads.

Bijdrager
    Yggdrasil

Thanks!

Bijdrager
    Yggdrasil

Jeeeeeezus, ik word overweldigd door nostalgie naar mijn beginnende tienerjaren!

Bijdrager
    Лукас

Zo, ze staan er allemaal op!

Bijdrager
    Yggdrasil

Bedankt hoor Lucas!

Bijdrager
    Pluto41

Wat is het URL naar de WikiPost? – Laat maar gevonden. Ik moet beter opletten ! LOL:-D

Super(y)

Bijdrager
    Yggdrasil

Ligt het aan mijn iMac? Ik kan de links niet meer openen. Ik krijg witte pagina’s…

Bijdrager
    Yggdrasil

Is er geen mogelijkheid om een .zip-bestandje up te loaden op een andere website?

Bijdrager
    matsoftmac

Bij mij werken de downloads nog wel……

Bijdrager
    matsoftmac

UPDATE: bij mij werken de downloads ook niet meer…..

UPDATE 2: ik kom er net achter dat de downloads nog wel werken.;)

KMAC MOET TERUGKOMEN!!!!:P

Bijdrager
    mtersteege

Petitie starten?

Bijdrager
    Maced.2

Wat mijn betreft Petitie starten(y)
    Wat was dit heerlijk om naar te luisteren .

Wie heeft de kmac ringtone nog ?

Bijdrager
    Wizfinger

Voor de geïnteresseerden: ze staan allemaal op YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC0hLO2eua6Mnx9mv_MSUb1w

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.