11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Michiel1980

Kan ik een andere iPOD aansluiten op mijn iTUNES?

Een vriend van mijn kan geen iTUNES instaleren op zijn computer.
    Kan hij zijn iPOD aansluiten op mijn iTUNES zonder dat dit gevolgen heeft voor mijn iPOD?
    Zo ja, wat moet ik dan doen?

Bijdrager
    Guido Cornet

ja dat kan. Gewoon aansluiten. Dan snapt itunes automatisch dat het een andere ipod is. Hij werkt dan gewoon net als je eigen ipod

Bijdrager
    Michiel1980

Vreemd, maar wel prettig als dat zo is.
    Ik hoorde namelijk van andere dat het problemen zou geven als je je eigen iPOD weer op iTUNES zou aansluiten…

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

je kunt zoveel ipods syncen met 1 itunes als je wilt. Itunes zal bij iedere verschillende ipod vragen wat je wilt doen. Het is wel zo dat als je een ipod synct met de ene computer, je dus eventuele data van een andere comp zal wissen.

Bijdrager
    AlphaZel

Verschillende iPods op itunes is geen probleem, het is alleen niet mogelijk om tussen verschillden OS te wisselen. Een Mac geconfigureerde iPod gaat niet op een Windows en visa verca

Bijdrager
    Macs

Ik heb hier een tijdje afwisselend met een iPod, iPod nano en iPod shuffle gewerkt… Dit gaf geen problemen!

Bijdrager
    Michiel1980

[size=18:da29ec28d0]Super bedankt voor alle reactie’s!
    Kan ik met een gerust hart mij wezeloos syncen met iPOD’s![/size:da29ec28d0] 8)

Bijdrager
    petermac
    ”AlphaZel”

Verschillende iPods op itunes is geen probleem, het is alleen niet mogelijk om tussen verschillden OS te wisselen. Een Mac geconfigureerde iPod gaat niet op een Windows en visa verca

Een Windows geformatteerde iPod gaat WEL op een Mac. Een Mac geformatteerde iPod gaat daarentegen niet op een Windows PC.
    Check je bron even:)

Bijdrager
    AlphaZel

Whops, je hebt idd gelijk. My bad :innocent:

Geblokkeerd
    Anoniem

“iPod” en “iTunes” schrijf je niet met hoofdletters hoor:wink:

Bijdrager
    MacAanZee

En…..je kunt per iPod dus gewoon kiezen welke dingen je er wel en niet wilt opzetten vanuit je iTunes, door per onderdeel (Muziek, Podcast, Films, Foto’s) de lijsten of mappen aan te vinken die je wilt overnemen. Je vriend wil misschien WEL muziek, maar bijvoorbeeld NIET jouw foto’s (als dat er tenminste op kan, hangt van iPod af he). Dan selecteer je dus geen fotomappen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.