7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    riji

Kan ik echt al mijn contacten niet in één keer wissen in Contacten App?

Ik vind geen mogelijkheid om alle contacten van de Contacten app in één keer te wissen (zoals dit wel met macOS kan). Hoe kan het nu dat ik voor zo iets eenvoudig extra software zou nodig hebben?

Bijdrager
    TheBigZ

Als je ze in macOS wist, zijn ze ook op je iDevice verdwenen, dankzij iCloud sync.

Bijdrager
    riji

Dat dacht ik ook, maar ik wacht daar al 4 uur op…

Bijdrager
    TheBigZ

Misschien staat hier nog een tip tussen:

https://support.apple.com/nl-nl/HT203521

Bijdrager
    riji

misschien dat het zo gaat lukken: ik heb op mijn MBP alle contacten gewist en op mijn iphone heb ik de contacten uitgezet in de Cloud: vraag of ik alle contacten wilde verwijderen OK.  Nu Contacten terug ingeschakeld in de Cloud en op de MBP alle contacten hersteld…. afwachten.

UPDATE: na uitloggen en terug inloggen in iCloud zijn de  foto’s van mijn contacten op MPB  inderdaad in de contacten op mijn iPhone gekomen maar ook al de oude stonden daar nog in en die heb ik dan manueel één voor één verwijderd…

Bijdrager
    McMeller

Stonden die misschien in een ander account (andere groep) dan iCloud? Bijvoorbeeld in een Hotmail-, Google- of je werk-account?

Bijdrager
    riji

Neen, maar ik heb gans dat iCloud gebeuren nog niet onder de knie, maar word er door mijn omgeving steeds weer mee geconfronteerd.

Geef mij maar bestanden- & schermdeling.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.