10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Shahs1355

Kan ik achtergrondactiviteit uitzetten

mijn app store neemt veel stroom in
    In gebruik staat dat ie 48% inneemt onder app store staat achtergrondactiviteit
    Kan ik dit uitzetten

Want bij mijn ipad verbruikt app store maar 3%

Bijdrager
    tarun

Ik zou niet weten hoe je dat moet uitzetten. Vraag is: heb je problemen met je accu? Als dat niet zo is, gewoon negeren.

Bijdrager
    Shahs1355

Weet je misschien wat een achtergrondactiviteit is
    Want dat neemt gewoon veel stroom in

Bijdrager
    KarelWillem

Ehm… misschien een hele domme gedachte; maar dat achtergrondactiviteit is volgens mij alleen op het moment dat er ook echt activiteit IS.
    Dus tijdens het updaten of downloaden van een app.

Niet zo letten op al die waardes, daar wordt je alleen maar nerveus van.:)

Je kunt het ook uitzetten, maar als je de App Store sluit heb je hetzelfde effect.

Ga naar Instellingen → iTunes en App Store. Daar veeg je naar beneden en zet je alle schuitjes onder ‘automatische downloads’ uit. Daaronder kun je ook ‘App Store’ nog uitschakelen.

Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij is dat het controleren van updates en bijwerken van de App Store pagina’s. Zoals vandaag voegt Apple het RED gedoe toe dat kost de App Store natuurlijk even wat power om al die pagina’s bij te werken zodat wanneer jij de App Store bezoekt alles gelijk aanwezig is en het niet alsnog geladen dient te worden.

Je kunt het ook uitzetten zoals KW al aangeeft en zorgen dat je de App Store niet open/geactiveerd hebt maar ja, op die manier kun je denk ik ook je Wi-Fi handmatig bedienen, je telefoon zo min mogelijk aanraken of compleet uitzetten en maar 2 uurtjes p/dag aanzetten op die manier kun je ook batterij besparen.

Bijdrager
    websania

Maar wat is nou de reden dat je je druk maakt om de achtergrond activiteiten? Is je accu snel leeg of wordt de accu warm?

Bijdrager
    Shahs1355

Mijn accu wordt heel warm en gaat snel leeg

Bijdrager
    websania

Datzelfde probleem heb ik ook gehad met mijn iPhone 5s. Ik dacht dat de accu kapot zou zijn, totdat ik tegen kwam dat er een mogelijke remedie voor zou zijn:

1. Maak een backup van de iPhone via iTunes.
    2. Herstel je iPhone via iTunes
    3. Zet de eerder gemaakte backup weer terug.

Dit heeft voor mij gewerkt; de iPhone doet nu weer ruim anderhalve tot twee dagen met een volle accu en wordt niet meer warm.

Bijdrager
    KarelWillem
    Shahs1355 op 24 november 2014

Mijn accu wordt heel warm en gaat snel leeg

Met normale achtergrond-activiteiten mag je telefoon zeker niet heel warm worden, of snel leeg lopen.
    Hoogstens met intensief GPS-gebruik mag je duidelijk merken dat de iPhone warm wordt en redelijk snel leeg trekt.

Een compleet herstel zoals websania aanraadt lijkt me inderdaad geen slecht idee in jouw geval.

Bijdrager
    websania

@shahs1355 Laat je nog even weten of dit het probleem heeft opgelost?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.