6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Moderator
    Adriaan Mol

Kan iemand mij helpen aan het boek “Designed by Apple in California”?

Hi!

Ik zou dit boek van Apple willen aanschaffen, maar helaas leveren ze niet naar Nederland. Zijn er mensen met tips hoe we dit boek hier in Nederland kunnen verkrijgen?

Groet,
    Adriaan

Available beginning tomorrow, Wednesday, November 16, exclusively from Apple.com in Australia, France, Germany, Hong Kong, Japan, Korea, Taiwan, the UK and the US, and select Apple Stores.1
    Available at the following US retail locations: Apple SoHo, Apple Fifth Avenue, Apple Upper East Side, Apple Williamsburg and Apple World Trade Center in New York; Apple The Grove in Los Angeles and Apple Third Street in Santa Monica; Apple North Michigan Avenue in Chicago; Apple Lincoln Road in Miami; Apple Northpark in Dallas; Apple Union Square in San Francisco; Apple Palo Alto and Apple Infinite Loop in Cupertino.

Bijdrager
    KarelWillem

Daar hebben we toch meerdere bedrijfjes voor, die dat netjes voor je regelen?

o.a.: http://www.fromus2eu.nl/

Moderator
    Adriaan Mol

Oh, top. Kende ik niet. Dit is overigens alleen vanuit USA, maar ik begrijp uit de tekst hierboven dat het boek ook en Frankrijk, Duitsland en UK te bestellen is, dat zou wellicht wat energie schelen. Dus mocht iemand nog andere suggesties hebben, graag.

Bijdrager
    KarelWillem

Online bestellen in Duitsland: http://www.huifkarverzendservice.nl

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  KarelWillem.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  KarelWillem.

Moderator
    Adriaan Mol

Thanks! Dit is wat ik zocht;-)

Bijdrager
    GoeieDag

Ik wil het wel voor je meenemen; ga van de week naar LA, en kom maandag de 28e thuis.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.