7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    NNRJN

Kan iemand mij helpen?

Hallo,

Ik haalde vandaag mijn ipod uit de usb, en kreeg hem niet meer aan, het enigste wat ik kreeg te melden was een ipod sad icon.

Ben toen naar de support gegaan maar kwam er niet veel wijzer uit.
    Ik wou toen de nieuwe versie installeren van itunes (heb nu 6.0) maar daar had ik quicktime voor nodig, en die kon ik op een of andere manier niet installeren.

Heb de ipod zoiezo ook al gereset, maar hielp ook niet.

dit is al mijn tweede ipod die na de filestijnen is(de mini had iets met de accu), begin echt mijn vertrouwen in ipod te verliezen.

Kan iemand me aub helpen, want kan echt GEEN dag zonder mijn muziek.

oja en krijg ook geen toegang tot itunes, de ipod laat wel zien dat hij aan het opladen is.

*De ipod zit nu in de usb en verandert trouwens ook steeds van apple logo naar die sad-icon, naar die batterij met (!) naar dat oplaad-teken.

Bijdrager
    505

Toch maar QuickTime proberen te installeren.

Bijdrager
    Zeekomkommer

Probeer met iPod updater je iPod eens te herstellen, misschien kan je hem daar mee redden. Al je liedjes op je iPod worden dan wel gewist.

Bijdrager
    NNRJN

en hoe moet ik hem updaten?nieuwe versie van itunes installeren?

Bijdrager
    Zeekomkommer

Op een mac staat in het mapje hulpprogramma’s het programma ipod updater waarmee je de iPod kan herstellen. Voor zover ik uit je bericht kan afleiden gebruik je Windows, daar weet ik het niet precies te vinden.

Ik heb net even op de Apple website gekeken en die updaters kan je niet meer los downloaden, alles gaat tegenwoordig vanuit iTunes (sinds versie 7). In iTunes kan je je iPod selecteren en voor herstellen kiezen. Je zult dus toch echt eerst iTunes aan de praat moeten krijgen ben ik bang.

Bijdrager
    MNM

Hee NNRJN,

ik lees net je verhaal, en stom toeval dat mijn zusje de afgelopen dagen met precies hetzelfde probleem loopt. De iPod (mini) kan wel aan alleen dan verschijnt het apple logo om vervolgens over te gaan in die sad ipod icon..

Ik heb m ook al op de computer aangesloten en dan kreeg ik alleen de batterij in beeld, welliswaar stilstaand dus hij geeft niet weer dat de batterij volloopt..

Updaten kan niet want op de computer wordt hij niet herkend, ik heb geen windows alleen Macs thuis en nergens doet hij het…

Wellicht is er iemand die dit bekend in de oren klinkt en een antwoord heeft..

Alvast bedankt

Bijdrager
    NNRJN

jaa ik kan wel itunes 7.1/7.0 downloaden, maar als hij hem niet vind heb ik er niet veel aan..

Ik denk dat ik toch naar die apple winkel moet, moet je daar je garantie bewijs laten zien?
    Want denk dat ik hem niet meer heb.

Weet iemand misschien nog wat anders?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.