10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Brilvisch

[Opgelost] Kan het programma niet helemaal verwijderen.

Goeiemorgen heren/dames,

Ik gebruik hier om mijn 1 jaar oude iMac 5k te kalibreren het programma van Datacolor om de kleur te kalibreren.

Sinds een aantal weken is het icoon boven in het scherm rood, dat betekent niet goed.

Normaal na het kalibreren word dat icoon groen, dan kun je er weer een maand tegen aan.

Nu dacht ik, ik ga dat hele programma verwijderen en je sleept de map met alles erin naar de prullenmand en dan verwijderen. Dat lukt ook.

Maar als ik het programma er overnieuw erop ga zetten hoef ik mijzelf niet aan te melden.

Het gaat over het programma: datacolor voor de spyder5pro.

Ergens bewaard het programma mijn inlog codes/files.

Hoe kun je dat programma helemaal verwijderen.

Heb ook al verschillende verwijder programma’s gebruik, maar niets heeft geholpen.

Het liefst zonder terminal commando’s of clean installatie natuurlijk.

Wie weet hier raad mee en wil mij daarmee helpen?

Bij voorbaat dank.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Opnieuw installeren en m.b.v. programmaatje “AppCleaner” nogmaals verwijderen…

Bijdrager
    Brilvisch

Hoi JoopJoopJoop,

Heb toevallig net nogmaals met dat programmaatje AppCleaner nogmaals alles verwijderd.

Overnieuw Spyder5pro er weer gedownload en weer herkent die hem gelijk.

Normaal moet je toch eerst al je gegevens invullen zoals serienummer en dergelijke.

Ergens houd die dat vast.

Bedankt voor het mee denken.

Bijdrager
    tarun

Ik gebruik vaak nog een programma als EasyFind om alle restanten te vinden en daarna handmatig te verwijderen. Zoek met alle opties open (ook verborgen bestanden etc.) en zoek op naam van het progje en op naam de de ontwikkelaar. Kijk goed uit wat je vind en verwijderd.

Bijdrager
    penseel

Of hiermee zoeken en dan verwijderen, http://apps.tempel.org/FindAnyFile/index.php

Bijdrager
    sedikit

Als je echt alles van een programma, inclusief het programma zelf, wilt verwijderen is Find Any File volgens mij het beste. Misschien is een trial mogelijk:

http://apps.tempel.org/FindAnyFile/index.php

Edit: dezelfde antwoorden kruisten het pad….๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  sedikit.

Bijdrager
    Brilvisch

Tarun, Ik heb een poging gedaan met EasyFind en alles verwijderd.

Ga nu overnieuw het programma erop zetten en kijken of dat geholpen heeft.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Bijdrager
    Brilvisch

Geachte heren mag ik u allen ontzetten, zeer vriendelijk bedanken.

Met het programma EasyFind van Tarun is het weer goed gekomen.

Het Spyder5pro icoon is weer groen.

Prettige dag verder.

Bijdrager
    koen

Totdat het weer fout gaat. Heb je al contact opgenomen met de makers van dat programma, er zou iets anders aan de hand kunnen zijn.

Bijdrager
    Brilvisch

Heb eergisteren al over gemaild met iemand van Datacolor uit Zwitserland. Er kan update verkeerd zijn gegaan.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.