12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    stefonline

Kan het kwaad om ios 8.3 te installeren zonder developer id

Zijn hier nadelen aan?
    En wat als binnenkort de “echte” uitkomt

Stefan

Bijdrager
    Imade

Zonder developer ID zal iOS 8.3 NIET werken.
    Alleen developers kunnen werken met iOS 8.3 en vergeet niet dat het een beta OS is, dus stabiliteit is niet te garanderen.

Bijdrager
    stefonline

@imade internet staat vol met tuts omdat wel te doen. Vandaar mijn vraag.

Bijdrager
    Tuvix

Je kan op één of andere website voor een klein bedrag jouw UDID nr registreren, op die manier kan je veilig iOS 8.3 testen.
    Je moet dan wel nog ergens op internet iOS 8.3 downloaden.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Blijf lekker bij de public releases van iOS. Developer versies lijken vaak stabiel, maar hebben vaak nog nare foutjes. Zolang Apple de oude versie blijft signen kan je altijd terug, dat wel.

Geblokkeerd
    Anoniem

Nadelen zijn dat vaak functies in apps kapot zijn of andere irritante bugs. Verder kan het niet veel kwaad ofzo, je kan altijd weer terug je bent hoogstens je data kwijt. Als binnenkort de public build komt moet je gewoon updaten want de beta zal na enige tijd verlopen.

Bijdrager
    Niels

Waarom zou je?

Bijdrager
    hokkie

Ik vermoed Siri…

Bijdrager
    MauritsBD

iOS 8.3 is te gebruiken zonder registratie van je UDID. Deze registratie is NIET meer nodig bij de nieuwe releases van iOS beta’s. Op mijn iPhone draai iOS 8.3 zonder problemen, net zoals op mijn iPad. Je kan het dus gewoon installeren.

Bijdrager
    UtregCity

Ik ben van 8.1.zoveel overgegaan naar 8.3 zonder developer ID, en die werkt prima, met NL Siri, zonder haperingen en zo. Alleen… ik mis nu de Apple Watch App, dus.:(

Bijdrager
    la1974

iOS 8.3 is te gebruiken zonder registratie van je UDID.

Weet je het zeker dat je niet werkt op een oude registratie? Ik heb het geprobeerd te installeren zonder registratie en dat lukte niet. Na registratie van mijn UDID lukte het wel.

Bijdrager
    UtregCity
    aandewiel op 10 maart 2015

iOS 8.3 is te gebruiken zonder registratie van je UDID.

Weet je het zeker dat je niet werkt op een oude registratie? Ik heb het geprobeerd te installeren zonder registratie en dat lukte niet. Na registratie van mijn UDID lukte het wel.

Ja, weet ’t zeker. 8.3 draait hier ook zonder registratie van m’n UDID!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.