18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Kan geen vrienden meer toevoegen op Facebook

Sinds een tweetal weken heb ik er problemen mee: iedere keer ik iemand als vriend wil toevoegen op facebook word me dat onmogelijk gemaakt door een waarschuwingsvenster ” kent u deze persoon persoonlijk enz.. ” Wat voor een dikke bushit is dat nu weer ?
    Weet er iemand als je daar iets kan aan doen?

Geblokkeerd
    Anoniem

Screenshotje doen?

Bijdrager
    Sc-cal

ben ook benieuwd.. hoeveel vrienden heb je al? (max. van 5000 vrienden)
    Heb net nog mensen kunnen toevoegen.

Bijdrager
    Johnyw

Hoeveel vrienden ik reeds heb? 135 ! De persoon die ik hier wil toevoegen is een model waar ik reeds enkele malen mee gewerkt heb ! Ik ken haar dus persoonlijk, maar hoe denkt facebook daar in hemelsnaam achter te komen !! Wie zijn zij dat ze zoiets kunnen bepalen ?? Het lijkt wel een vorm van opzettelijke boycot . Het is ook niet zo dat ik in massa vrienden toevoeg, bij mij eigenlijk alleen maar mensen die echt ik persoonlijk ken!

Inactief
    Anoniem

Sta jij misschien in een blocklist van haar?? (als Facebook die mogelijkheid tenminste heeft..)

Bijdrager
    LighScan

Facebook heeft de mogelijkheid om mensen op een blacklist te zetten ja. Maar die mensen kunnen jouw profiel dan volledig niet meer vinden. Niet via de zoekfunctie, niet via links. Er is dan ook geen enkele mogelijkheid om jouw dan nog toe te voegen, een melding krijg je niet omdat je die persoon niet eens kunt vinden.;)

Ik zou deze bug, als het een bug is tenminste, eens even melden via Facebook Support.;)
    Dit lijkt er trouwens wel op;

Why didn’t my friend request go through?
    Facebook is a place where people connect and share with friends, family, classmates, coworkers, and other people that they know personally. When you try to connect with strangers on Facebook, it undermines Facebook’s mission and can make other Facebook members uncomfortable.

If you have been prevented you from adding friends on Facebook, it is likely because many recent friend requests sent from your account have gone unanswered. This may be because you’ve asked strangers to be friends or because you’ve engaged in other behavior that Facebook users have reported as unwelcome. When you are allowed to use this feature again, only send friend requests to people that you already know to avoid having additional limits placed on your account.

Bijdrager
    tarun

Ze heeft waarschijnlijk ingesteld dat je haar foto e.d. wel kan zien van requests alleen accepteert van vrienden of vrienden van vrienden. Daar hoor jij dan niet bij, vandaar de melding.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Heb je FB Cleaner al uitgezet? (Die Safari Extensie)

Bijdrager
    Johnyw

Neen, die facebook cleaner staat aan…even proberen !

Bijdrager
    Jani

ik zit met het zelfde probleem.
    en facebook zegt dit:

Facebook past beleid toe om gedrag te stoppen dat andere gebruikers vervelend of aanstootgevend vinden. Ook als je die bedoeling niet had, hebben de systemen van Facebook vastgesteld dat je binnen een korte tijdsperiode steeds dezelfde functie hebt gebruikt.

Aangezien je gedrag na eerdere waarschuwingen niet is veranderd, is je account tijdelijk geblokkeerd. Hieronder staat informatie over de blokkering:
    ?Deze tijdelijke blokkering duurt tussen enkele uren en een paar dagen.
    ?Als je probeert deze functie te gebruiken terwijl je bent geblokkeerd, kan de blokkering worden verlengd.
    ?Deze blokkering kan om geen enkele reden worden opgeheven, dus wees geduldig en gebruik deze functie enkele dagen niet totdat de blokkering is verwijderd.
    ?Als je deze functie weer mag gebruiken, moet je je activiteiten verminderen of hiermee stoppen. Verder misbruik van de functies van de site kunnen leiden tot meer blokkeringen of definitief uitschakelen van je account.
    Helaas kan Facebook geen bijzonderheden verstrekken over de gehandhaafde gebruikslimieten. De drempel waarop je wordt gewaarschuwd, is geen specifiek getal, maar wordt vastgesteld op basis van verschillende factoren, zoals snelheid, tijd en hoeveelheid.

we zijn dus waarschijnlijk voor een bepaalde tijd geblokkeerd.

Bijdrager
    Acelya Yilmaz

Halloo

Ik heb een probleem,ik heb nu 5000 vriende,maar er wachten nog 20 vriende die ik moet accepteren,maar ik kan niet meer als 5000 hoe kan dat ? kan iemand me helpe aub ?

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien een mailtje sturen naar Facebook of 5000 het maximum is?
    :lol:

Bijdrager
    KarelWillem
    Acelya op 09 juni 2012

…Ik heb een probleem,ik heb nu 5000 vriende,maar er wachten nog 20 vriende die ik moet accepteren,maar ik kan niet meer als 5000 hoe kan dat ?…

Gewoon 20 anderen dumpen. Niemand die het merkt met dergelijke aantallen.:lol:

Bijdrager
    Acelya Yilmaz

Ja ik heb nog gekeke maar .. heb nergens mail van facebook zelf gevonde ..

Bijdrager
    Acelya Yilmaz

Karel Hahahahh .. Dat Wass idd Een Goeie .. Maar Wil Er Meer .. Mischien Kan Ik Me Eigen Naam om Zette In een FAN PAGINE ?

Bijdrager
    App-ie

Ik neem aan dat er gefacebooked wordt op Apple hardware/software? Ik zie verder de relevantie niet zo voor OMT.

Bijdrager
    Hansi2124
    Acelya op 09 juni 2012

Ja ik heb nog gekeke maar .. heb nergens mail van facebook zelf gevonde ..

Heb je dit topic wel goed gelezen? Met een knipoog verwees ik naar de limiet van 5000. Dat staat gewoon te lezen in de derde posting in dit topic………

Bijdrager
    KarelWillem
    App-ie op 09 juni 2012

Ik neem aan dat er gefacebooked wordt op Apple hardware/software? Ik zie verder de relevantie niet zo voor OMT.

Dit is een topic in Community » Forum » Mac Software » WebdienstenWat zou je verder in deze rubriek moeten plaatsen dan?

Het lijkt mij redelijk relevant. Je hebt een Mac en maakt gebruik van Webdiensten.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.