5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Raikkonen

kan geen muziek meer op iPod 30 GB Photo zetten!!

De iPod van mijn broertje vertoont de laatste tijd wat keuren. toen hij er muziek op wilde zetten stopte hij er op een gegeven moment (nr 300 of zo) mee en begon hij een beetje te tikken en te ratelen. waarschijnlijk de HD dus!?? Als je hem dan van de computer af haalt staat er geen muziek op.
    we hebben hem een aantal keren proberen te herstellen, als windows structuur en mac structuur geschreven.
    Iemand enig idee???

Bedankt

Bijdrager
    BartjeGossen

Wat je zelf zegt: ratelen. Dat duidt op een hardwareprobleem. Als je alle stappen zoals die op de support-site van Apple staan hebt doorlopen en dus de conclusie is dat er sprake is van een hardwareprobleem kun je het beste teruggaan met je iPod naar de winkel.

Valt die binnen de garantie dan kost het je niets, daarbuiten komt het neer op iets van €260,00 om je HD te laten repareren.

Succes!

Bijdrager
    t.leffers

€260,- lijkt me toch een beetje overdreven hoor.
    Kijk maar eens op www.repod.nl of www.ipodrepair.nl
    Het kan zijn dat je ze even een mailtje moet sturen, want er staan geen prijzen voor de iPod Photo op, maar een 30gig schijf voor de iPod Video kost €115,- bij repod.nl. Voor een iPod Photo zal ie neem ik aan niet veel duurder of goedkoper zijn.
    Succes!

Bijdrager
    BartjeGossen

Ehmz doorloop het repairprogramma van Apple maar eens… En ja er zijn alternatieven.

Bijdrager
    Raikkonen

bedankt voor de snelle reactie…

ik denk dat het einde verhaal is voor de HD, hij is nog geen 2 jaar oud dus we moeten nog garantie hebben. Ik had alleen liever dat hij niet meer opstarten of zo, nu is het lastiger aantonen wat het probleem is…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.