6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    MEEUW

kan geen mail vinden.

Kan geen mail vinden. totaaal niks. tenzij ik op de mail ben geweest.(aan heb geklikt)
    Nu heb ik al in ~/Library/Mail/V2/MailData envelop. nogwat weggegooid.
    mail is opnieuw gaan indexeren.
    nu heb ik al sudo mdutil -a -i on gedaan. zou er ook wat gebeuren volgens google.

En laatst had ik ook met iemand erover die zijn mail niks kon vinden.
    Wat is dit voor onzin ? Hoe kan het ? Spotifi kan ook steeds minder vinden….
    iets uitgeschakeld perongelijk of…. iemand nog tips voor iets uit te proberen ? Bedankt

In apple mail Version 8.2 (2104)
    en OS Yosemite 10.10.5

Bijdrager
    Shmoo

Spotifi

? Wa’s dat? Een parkiet die alle liedjes sjilpt?

Bijdrager
    MEEUW

Das een app die gebruik maakt van spotlight. Met andere woorden, spotlight kan ook niks vinden

Moderator
    Night

Eh…? Eerst allemaal dingen weggooien uit Library > Mail en dan afvragen waar de mails gebleven zijn…. ontgaat mij iets?

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door  Night.

Bijdrager
    MEEUW

Ehm ja. de mail is opgebouwd uit index. Die index gooi je weg, zodat die opnieuw word opgebouwd.
    Dat zou… de zoek functie kunnen activeren zodat er iets gevonden weer kan worden. maar helaas was dat niet de oplossing.

Het probleem is wat ik ook intik, er word niks gevonden…
    Bekend probleem, maar wat ik via google gevonden heb… kon het voor mij niet opgelost worden.

Bijdrager
    MEEUW

Opnieuw opstarten lijkt de juiste combinatie te zijn. Wil geen windows taferelen aanhalen.

Maar de index te verwijderen en opnieuw opstarten. Alles is weer te vinden..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.