5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Kan geen mail versturen vanaf mn IPhone 4S

Hi,

Ik heb een nieuwe IPhone 4S nu een paar weken maar kan geen Email versturen ,krijg steeds deze melding te zien ,

Waar ligt dit aan ,hoe kan ik deze melding voorkomen en weer gewoon mail kunnen versturen ?

Thx

Bijdrager
    bupaul

Heb je al gekeken bij instellingen, E-mail en dan bij je account de server uitgaande post, hoofdserver moet aanstaan.
    Vervolgens kun je een wachtwoord invullen. Dit is optioneel maar als je het wel invult moet die hetzelfde zijn als die van de inkomende post.
    Succes

Bijdrager
    MacModus

Kan ook zijn dat je een andere SMTP server moet hebben, ze accepteren niet altijd verbinding via WIFI en 3G
    Lees b.v. dit even:
    http://www.iphoneservice.nl/ondersteuning/smtp-servers-instellen.htm

Omdat je niet aangeeft welke provider, zul je dat zelf even moeten uitzoeken!

Bijdrager
    AppelJuice

Probeer je via 3G/mobile data mail te versturen? Indien ja dan vermoed ik dat je probeert te verzenden via een SMTP server van je vaste internet aansluiting b.v. UPC, Online, Ziggo of iets dergelijks. Veel van zulke providers vereisen ook dat je mail verstuurd vanaf een internet verbinding van hen zelf. Via het mobiele netwerk mail versturen vereist een SMTP server die hierin neutraal is. Bijvoorbeeld een iCloud SMTP adres of een Vodafone SMTP adres.

Fijn dat het adres van Dhr Griet op deze manier op internet verschijnt , of ben je dat zelf;)

Bijdrager
    ramrod

Ok bedankt ga er mee aan de slag .

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.