7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Bijdrager
    MrBelloNLD

    recent op iphone 6 ssl trammelanten gehad, met een hostnet.nl account, stond via pop ingesteld.

    ssl uitgevinkt, loopt weer als een tierelier…

    Bijdrager
    ernie

    SSL is wel met een beveiligde verbinding ik weet niet of werken zonder SSL verbinding aan te raden is .

    Maar ook deze mogelijkheid heb ik reeds getest en nog steeds geen oplossing voor het IMAP probleem

     

    Bijdrager
    wim

    Danes en heren, vraag niet hoe het kan (maar profiteert ervan) maar mijn email op de IPhone functioneert weer helemaal goed.

    Ik kan niet meer terughalen hoe ik het na eindeloos gepruts voor elkaar heb gekregen (niet installeren volgens tip Goeiedag misschien) maar het werkt en ik houd me muisstil.

    Hartelijk dank voor de adviezen!

    Bijdrager
    GoeieDag

    Fijn!👍🏻

    Bijdrager
    ernie

    Scarlet Imap.scarlet.be problemen opgelost uit het niets deze avond na meer dan een maand na update iOS 14

     
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

    Bijdrager
    mrdavidoff

    Hiero hetzelfde probleem sinds gisteren op IPhone 11

    pfffffff

    Bijdrager
    mrdavidoff

    Contact gehad met Ziggo…

    Super, dat is alweer een stap vooruit en klinkt dat verder goed. Ik krijg net te horen dat je niet de enige bent die hier last van heeft. Er is een storing nu aangemeld met onze email op apple apparaten. We zijn voor je aan het werk zodat je straks weer kan emailen.

    Heb Mail opnieuw geïnstalleerd en account aangemaakt…Probleem foutmelding smtp server bleef bestaan.
    Gisteravond laat nog maar een keer Mail proberen en ja hoor alles werkte weer. Vreemd allemaal.
    Hierbij de meldingen die ik kreeg. 

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.