7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Broer T.

Kan geen .m4v-files aan iTunes toevoegen

Ik heb van een paar dvd’s via Mac DVDRipper Pro .m4v files gemaakt, en die kan ik op geen enkele manier toevoegen aan iTunes (versie 11.0.1, 64 bits). Wat te doen?

Vast dank voor jullie suggesties.

Robert

Bijdrager
    jjmac1975

Hi Robert,

De stappen gevolgd zoals hier in de handleiding aangegeven?

Tevens kan het ook nog zijn dat de geïmporteerde m4v’s in Itunes niet onder films staan maar bij thuisvideo’s.

Bijdrager
    Broer T.

Heb inderdaad al die stappen gezet. Ik heb alleen ‘Hoofdfilm’ geselecteerd ipv alle video’s, menu’s en bonussen’. Nog maar ‘ns proberen. Overigens las ik her en der dat meer mensen hier problemen mee hebben sinds iTunes 11.

Bijdrager
    Broer T.

En zojuist ook nog ‘ns met Handbrake geprobeerd, en dat lukt opeens ook niet meer… Merkwaardig…

Bijdrager
    jjmac1975

Zelf zou ik inderdaad ook hoofdfilm selecteren…

Weet je zeker dat de films niet geïmporteerd worden?
    In iTunes onder films kun je ook lijstweergave selecteren… Hier zouden ze altijd zichtbaar moeten zijn.

Wat ook nog kan helpen is je af te melden bij je iTunes account. Itunes af te sluiten en na het opnieuw opstarten van iTunes weer eens te kijken of de betreffende m4v’s wel in de lijst voorkomen.

Zelf heb ik een iTunes Match account en die geeft zo nu en dan hetzelfde gedonder…

Bijdrager
    Broer T.

iTunes opnieuw starten hielp niet. Gewoon de hele boel restarten wel. Waarom ik dat niet eerder geprobeerd heb?!?

Dankjewel Jjmac!

Robert

Bijdrager
    jjmac1975

is het altijd maar zo simpel ha ha…

Mooi dat het is gelukt!!

gr JJ

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.