5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    smudje

kan geen backups maken

kan iemand mij helpen aan een oplossing voor mijn probleem.

Ik heb een externe hdd geformatteerd op mac journalized en gecodeerd voor het maken van een bu via time machine.

Nu wordt er een bu gemaakt van het hele systeem en daarna krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan en er geen bu kan worden gemaakt zie bijgevoegde screenshot heb het al meerdere keren geprobeerd maar krijg telkens deze melding

Moderator
    Night

Het zou handig zijn als je de daadwerkelijke foutmelding kon tonen (op rode ‘i’ klikken). Verder lijkt het of de schijf niet aangesloten is. Controleer de kabel en stroomvoorziening van de disk.

Bijdrager
    smudje

t lijkt er idd op dat de schijf er niet inzat maar dit is t probleem niet merk wel dat de backup schijf onverwacht verwijderd is terwijl alles gewoon is aangesloten.

hierbij de extra info

info backup

Moderator
    Night

Probeer een andere USB kabel of andere USB poort. Controleer ook of de power kabel er goed inzit.

In uiterste noodgeval schijf wissen en opnieuw beginnen.

Bijdrager
    smudje

Heb de externe hdd op een andere usb poort aangesloten en dit heeft een paar keer geholpen echter nu doet hetzelfde probleem zich weer voor voeg de meldingen als schermafdruk toe.

Heb de hdd al meerdere keren opnieuw geformatteerd.
    Hopelijk heeft iemand een oplossing?

geen backup        

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.