4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Kan geen apps meer installeren/updaten

Hoi iedereen,

Ik plaats dit forumbericht eigenlijk in naam van mijn vader, die sinds enkele weken de trotse bezitter is van een nagelnieuwe iPhone 5c. Helaas loopt hij nu tegen een wel zeer vervelend probleem aan: hij kan namelijk geen enkele app nog updaten of zelfs installeren. Apps worden normaal gezien automatisch geüpdatet, dat gebeurt niet meer. Een vervelend rood bolletje met het aantal updates dat maar blijft stijgen, weigert te verdwijnen. Handmatig aantikken werkt ook niet, er komt gewoon een oneindig lang draaiend cirkeltje. Enkel de update stopzetten helpt. Hetzelfde is van toepassing op het installeren van compleet nieuwe apps.

Ik heb reeds wat gesurfd maar kon geen werkende oplossing vinden. Rebooten, WiFi uitschakelen etc. Ook het apparaat volledig resetten zou niets uithalen. Ik vermoed dat het probleem de kop opsteekt sinds de update naar iOS 8.1 (slapen ze daar bij Apple?), maar dat kan ik niet met zekerheid bevestigen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Bijdrager
    fred44nl

ondertussen is er iOS 8.1

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Foutje, het is inderdaad iOS 8.1, ik zal het even aanpassen in het originele bericht.

Bijdrager
    tav

dat heb ik ook, en ook vanaf iOS 8.1 , de app verwijderen en opnieuw downloaden helpt , maar zou dit toch opgelost willen zien ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.