12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    nightf3v3r

Kan geen Apps meer installeren!

Probleem op m’n iPad 2, recentelijk ge-update naar iOS6.

Ik wil een App installeren, normaal gesproken krijg je dan een verzoek om je password. Nu krijg ik de melding ‘Verbeter Apple ID-beveiliging’ en dan moet ik 3 vragen met antwoorden invullen + en optioneel email adres. Prima, doe ik. Vervolgens klik op op ‘gereed’ en krijg ik de melding ‘Uw sessie werd afgebroken. Probeer opnieuw. Ik heb dit nu al tig keer doorlopen, maar krijg elke keer dezelfde foutmelding en kan niks meer downloaden, iedere keer wordt me weer diezelfde ‘Verbeter Apple ID-beveiliging’ vraag gesteld!

What’s going on?

Bijdrager
    Avus

Hier hebben heel veel mensen last van heb ik net gelezen. Dus waarschijnlijk nu niet veel meer aan te doen. Wachten op een oplossing van Apple.

Bijdrager
    Niels

Gewoon even je wachtwoord veranderen via je Mac/Pc (In je instellingen je account uitloggen en weer inloggen wil ook wel eens helpen)

Bijdrager
    AppelJuice

Gewoon een extra maatregel van Apple en geen storing. Google maar eens! Ik heb de vragen ingevuld e.d. kan daarna weer gewoon Apps downloaden.

Bijdrager
    jan_pb

Ik heb het zelfde probleem. Wachten maar.

Bijdrager
    Stirf

Misschien mosterd na de maaltijd, maar kijk even bij de buren.

Bijdrager
    JessieN

Oplossing gevonden op andere website
    Je moet het volgende doen:
    Je gaat naar itunes, je doet als of je een liedje gaat kopen.
    Je vult die vragen in, maar geef wel een ander mailadres is dan je mailadres waarmee je ingelogd bent op itunes. (Ik heb dat van mijn partner genomen)
    Dan gaat hij zeggen dat het ok is en annuleer je gewoon u aankoop,
    Als je nadien naar app store gaat werkt het terug en kan je terug downloaden.
    groetjes!

Bijdrager
    jan_pb

Door het Veranderen van het wachtwoord is het wel gelukt,

Bijdrager
    nightf3v3r

JessieN, super, het werkt. Dank!

Bijdrager
    WhiteElephant

Dat verhaal met een ander mailadres vind ik maar vaag. Ik kan nog steeds geen apps updaten op iPhone 4 met iOS6.

Weet iemand al wanneer dit echt wordt opgelost? Nu op ‘update’ drukken vind ik riskant, want apps die dan blokkeren kun je ook niet meer openen en dat is bij een aantal apps wel erg lastig..

Bijdrager
    nightf3v3r

Zoals JessieN beschreef werkte bij mij op m’n iPad2 iOS6 perfect.

Bijdrager
    sag

ik heb een iMac eind 2013 ik kan geen apps downloadden uit de Appstore ik kan niet inloggen op iMessage en mijn iMac heeft geen serienummer de probleem begon na reparatie van iMac weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.