9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ian83

Kan geen afbeeldingen posten op dit forum, wat te doen?

Ik wilde voor mijn vorige topic een plaatje plaatsen, maar ik kom niet verder dan mijn persoonlijke album waar de browser (zowel Safari als Firefox) de volgende meldingen geeft: [code:1:0c41103b8d]Warning: include(./language/lang_english/lang_main_album.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/forum/album_mod/album_common.php on line 39

Warning: include() [function.include]: Failed opening ‘./language/lang_english/lang_main_album.php’ for inclusion (include_path=’.:/usr/share/php:/usr/share/pear’) in /var/www/forum/album_mod/album_common.php on line 39[/code:1:0c41103b8d]

Ook krijg ik nooit de reply knopjes te zien, maar in plaats daarvan een vraagtekentje.

Doe ik iets fout, of zit er een fout in de site?

Moderator
    Pete.Z

Een plaatje kan je uitsluitend plaatsen als het al ergens online staat, je kan dus niet uploaden vanuit een map of album op je computer.

Bijdrager
    Ian83

Waarom staat dat dan wel hier: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=36496 ?
    En hoe doe ik het dan wel?

Bijdrager
    iDuck

Je kan zoals beschreven in die link foto’s uploaden naar je persoonlijke fotoalbum hier op OMT. Dan staan ze dus online en kan je ze in een bericht plaatsen.

Bijdrager
    Ian83

Een plaatje kan je uitsluitend plaatsen als het al ergens online staat, je kan dus niet uploaden vanuit een map of album op je computer.

?? Hoe zit dit dan?
    Dat is verder het probleem ik kom wel op mijn eigen foto album, maar dan krijg ik bovenstaande waarschuwingen en is er verder geen knop o.i.d. om afbeeldingen te uploaden.

Bijdrager
    iDuck

Geen idee wat er aan de hand kan zijn. Hier geen problemen ermee in Safari. Maar als ik je foutmelding lees misschien eens de forumtaal op Nederlands zetten?

Bijdrager
    Ian83

Moet ik dan Safari in het Nederlands zetten?

Bijdrager
    Rub3n
    Bijdrager
    Ian83

Super, dat was het; bedankt iDuck en Rub3n!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.