13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

Kan dit safe zijn?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat kan.

Of niet natuurlijk.

Lees het volgende epistel ook maar eens:
    http://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31238-betrouwbaarheid-gigavolt.html

Bijdrager
    pim939

Ik denk het wel. Heb je al op Google gekeken of er klachten over waren?

Bijdrager
    iMad

Nee dat kan niet safe zijn………..

Als je een iPhone koopt die software matig is gehackt, die je zelf niet kan updaten volgens de normale weg dan is het niet safe.

Of dat ook geld voor de iPad weet ik niet, maar ik zou hun wel bellen en vragen of de iPad via de normale weg geupdate kan worden.

Bijdrager
    KarelWillem
    iMad op 12 februari 2012

…Of dat ook geld voor de iPad weet ik niet, maar ik zou hun wel bellen en vragen of de iPad via de normale weg geupdate kan worden.

Er zou niet veel nut in zitten dat ze iPads verkopen die gejailbreakt zijn lijkt me.

Bijdrager
    iNicky

2 weekjes terug had het Kruidvat een aanbieding voor de witte iPad 80 euro goedkoper. Dus deze actie is minder voordelig dan die van Kruidvat. Lijkt mij dan een prima safe aanbieding. Het kan zijn dat de voorraden nu gedumpt worden omdat over enkele weekjes de iPad 3 gaat komen?

Bijdrager
    KarelWillem

36 euro voordeel is nu ook weer niet direct ‘dumpen’.

Gratis weg te geven.

Bijdrager
    iNicky

Toch wel. Je kent het kortingsbeleid van Apple toch zeker?

Bijdrager
    Haike

Maar de vraag was niet hoeveel voordeel er te behalen is, maar of het een safe site is…

Bijdrager
    OMT-fan

mmm Ik denk dat ik toch maar “gewoon” bij de vertrouwde leveranciers ga shoppen, bedankt voor de info!

Bijdrager
    Haike

Dat geeft waarschijnlijk veel minder stress en das ook wat waard:wink:

Geblokkeerd
    HereIsTom

Die Gigavolt word anders bij Kieskerig als betrouwbaar aangegeven en er staan ook reviews van tevreden klanten;

http://www.kieskeurig.nl/gigavolt/winkelbeoordeling/000000000000000000012000000jkFav/

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.