7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Dward

[opgelost] Kan Facebook reacties niet meer liken…

Na de laatste update van de Facebook app kan ik op m’n iPhone 6 geen likes meer geven op reacties. Ik kan nog wel beantwoorden maar een duimpje opsteken is er niet meer bij.

iPhone opnieuw opgestart, Facebook app opnieuw geïnstallerd. Resultaat: nul.
    zie bijgaande afbeelding.

Groet!
    Dward

• Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Dward.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Dward.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Titel aangepast

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, en maar schelden op mijn Android telefoon hè!;)

Wat gebeurt er als je i.p.v. de app gewoon de Facebook-pagina in je browser gebruikt?
    Ik heb die app al lang geleden weg gekieperd. De pagina doet hetzelfde (of beter).

Bijdrager
    Dward

Opgelost. blijkbaar een nieuwe manier van liken. Gewoon 1 x op het bericht tikken. Dan krijg je de diverse opties.

En KarelWillem, what f*ck doe jij eigenlijk hier sinds je met een An#@*%$#d loopt te koten…

Groet!
    Dward

Bijdrager
    KarelWillem

…what the f*ck doe jij eigenlijk hier sinds je met een An#@*%$#d loopt te kloten…

Haha… .:)

Ooit was deze site gewoon een site van Mac-gebruikers. Vóórdat die iOS-apparaatjes er waren, weet je wel.

En nog steeds is een zeer groot deel van het forum gereserveerd voor Mac OS, en de hardware die daar bij hoort.

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    SvS

Er zijn aardig wat Android gebruikers mèt een Mac en/of iPad.

Bijdrager
    GoeieDag

KW gaat nog wel in de rij staan bij de opening van een Apple Store, maar hij gebruikt (dagelijks) niks meer van Apple (legaal).
    Verder een goeie gast hoor, daar niet van. :evil:

Bijdrager
    KarelWillem

Haha. Totally right.:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.